پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان‌ جنوبی خبر داد؛
۱۴۰۲-۰۱-۱۹

توزیع 100 سری جهیزیه در مناطق مرزی/ پهن شدن سفره کرامت رضوی در استان

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان‌ جنوبی از توزیع 100 سری جهیزیه در مناطقه مرزی این استان به ارزش 25 میلیارد تومان خبر داد و گفت: در نیمه دوم ماه رمضان سفره کرامت رضوی در سراسر استان پهن خواهد شد.

محمد علی ابراهیمی در گفتگو با آستان نیوز در خراسان جنوبی اظهارکرد: 350 سری جهیزیه مربوط به سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی است که 100 سری جهیزیه به خراسان‌ جنوبی تعلق دارد. 
وی افزود: این سری جهیزیه‌ها با همکاری قرارگاه شهید ناصری، خادمیاران رضوی، مردم و خیرین تهیه شده و توزیع خواهد شد. 
دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: این جهیزیه‌ها بین محرومانی که در چهار شهرستان مرزی نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه که قبلا شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود. 
ابراهیمی هدف از اهدای این جهیزیه‌ها را در راستای ترویج ازدواج آسان بیان کرد و یادآورشد: باید فرهنگ ازدواج آسان در جامعه ترویج یابد تا مشکلاتی که در زمینه تشکیل زندگی سرراه جوانان وجود دارد برداشته شود. 
وی اهدای این جهیزیه‌ها را از اولین سری جهیزیه‌ها در سال 1402 عنوان کرد و افزود: یخچال، جاروبرقی، اجاق گاز، ماشین لباس‌شویی، ظروف آشپرخانه و فرش از جمله این اقلام است. 
دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان‌جنوبی گفت: برای هر سری جهیزیه 25 میلیون تومان هزینه شده که در مجموع دو میلیارد و 500 میلیون تومان برای این جهیزیه‌ها هزینه شده است. 
ابراهیمی از اجرای طرح اطعام رضوی خبرداد و گفت: طی این طرح، 10 هزار غذا در 38 نقطه استان بین نیازمندان توزیع خواهد شد و در نیمه دوم ماه مبارک رمضان سفره در بین نیازمندان پهن می‌شود.  
وی از توزیع پنج هزار بسته سید غذایی از الان تا دهه کرامت خبرداد و افزود: برای تهیه این سبدهای غذایی سه میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است که توزیع آن از دیروز آغاز شده و تا دهه کرامت ادامه دارد. 
وی به برنامه روزه اولی‌ها به عنوان یک برنامه فرهنگی یاد کرد و گفت: این برنامه نیز در استان در راستای تکریم روزه اولی‌ها برگزار می شود و پرچم امام رضا علیه‌السلام را در مراسم زیارت خواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی