پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۰

بازدید معاون و مدیران پژوهش و فناوري دانشگاه امام رضا(ع) از دارالشفای حرم مطهر رضوی

معاون پژوهش و فناوري، مدير پژوهشي و كارشناس ارتباط با صنعت دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) از مجموعه خدمات درماني حرم مطهر رضوي (دارالشفاء) بازدید کردند.

به گزارش آستان‌نیوز، این بازدید با هدف شناسايي ظرفيت‌هاي همكاري، به منظور به کارگيري و افزايش كارآفريني براي دانشجويان برتر دانشگاه در قالب طرح «كار در عرصه»صنايع و موسسات آستان قدس رضوي انجام شد. 
در اين بازديد دكتر صادقي، معاون پژوهش و فناوري، دكتر مقدسي، مدير پژوهشي و مهندس كيخائي، كارشناس ارتباط با صنعت دانشگاه با دكتر لطفيان، مشاور مدير عامل دارالشفا و دكتر موسوي‌نژاد، نماينده مدير عامل دارالشفا ملاقات کردند و به بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي دارالشفا براي دانشجويان مشمول طرح كار در عرصه  پرداختند. 
بر اساس توافقات به عمل آمده، مقرر شد دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) به عنوان ميز دانشي آستان قدس رضوي در بهبود وضعيت تعميرات و نگهداري تجهيزات پژشكي دارالشفاء همكاري‌هاي لازم را انجام دهد. 
همچنین پس از جلسه، نمايندگان حوزه پژوهشي دانشگاه از تمامي واحدها اعم از راديولوژي، دندانپزشكي، اورژانس و فوريت‌هاي پزشكي، دياليز، آزمايشگاه و ... بازديد و تجهيزات موجود در مجموعه دارالشفاء را ارزيابي كردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی