پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئيس دانشگاه بين المللي امام رضا(ع):
۱۴۰۲-۰۱-۲۱

ارتقای فعاليت‌هاي آموزشي از مهم‌ترين اولويت‌هاي دانشگاه امام رضا(ع) در سال جاری است

رئيس دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) پذيرش دانشجو به صورت نيمه متمركز، جذب اساتيد متخصص و متعهد و ارتقاء فعاليت‌هاي آموزشي را از مهم‌ترين اولويت‌هاي دانشگاه در سال جاري ذكر كرد.

به گزارش آستان نیوز، مرتضی رجوعی در جلسه شوراي مديران دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) اظهار کرد: طرح پذيرش به صورت نيمه متمركز از طريق مصاحبه استاندارد علمي و فرهنگي با قوت اجرا خواهد شد و علاوه بر رشته‌هاي معارف اسلامي، روانشناسي و حقوق تلاش داريم تا امسال نيز در رشته هاي علوم ورزشي، آموزش زبان انگليسي و مترجمي زبان انگليسي نيز دانشجويان به صورت نيمه متمركز پذيرش شوند.
وی در ادامه با بيان اينكه تمام راهبردهاي حوزه‌هاي مختلف دانشگاه متاثر از برنامه‌هاي تحولي فرهنگي است، گفت: برخورد با مظاهر بدحجابي در فضاهاي علمي و دانشگاهي اقدامي صرفاً فرهنگي است و عزم دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) در رعايت قوانين و ضوابط پوشش جزم است، چرا كه اين اقدام، حركت اعتقادي است و بايد انجام شود.
رئيس دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) تصريح كرد: به دنبال تحقق راهبردهاي تحول فرهنگي تلاش داريم تا بصيرت افزايي و معرفت افزايي دانشجويان نسبت به اصل نظام و كارآمدي جمهوري اسلامي را ارتقا دهيم.
دكتر رجوعي در بخش ديگري از سخنانش با تأكيد بر اجراي اردوهاي مختلف براي عموم دانشجويان، گفت: برگزاري اردوها همراه با معرفي دستاوردهاي علمي و اجتماعي، فرصت مناسبي است تا دانشجويان را با پيشرفت كشور و چگونگي دستيابي به اقتدار ملي آشنا سازيم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی