پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۱

طنین دعای پرفیض جوشن کبیر در میقات الرضا(ع)

به مناسبت نوزدهم رمضان مراسم روح بخش و نورانی اولین شب از لیالی قدر با حضور پرشور و خیل عظیم عاشقان امامت و ولایت در حرم مطهر برادر گرامی امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، همزمان شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، شب ضربت خوردن حضرت امام علی(ع) ویژه برنامه «شب‌های آسمانی» همراه با سخنرانی و مراسم احیا و قرآن به سر توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس و مرثیه‌سرایی باحضور باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان طبس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
در این محفل معنوی حجت الاسلام و المسلمین محمدی اظهار کرد: اگر با اعمال و رفتار خودمان، پشت به امام زمان(عج) کنیم مسلماً مورد توجه و عنایت آن حضرت قرار نخواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه استفاده درست از نعمت های خداوند و گناه نکردن با آنها یکی از راه های شکر نعمات الهی است، گفت:  نماز و حفظ حجاب جلوه شکر عملی نعمت‌های خداونداست.
امام جمعه طبس با اشاره به اینکه ابزار دشمن در منحرف کردن جامعه اسلامی تشویق مردم به گناه و زیبا جلوه دادن آن است: خاطرنشان کرد:  گناه عبادات انسان را نابود می‌کند و بهترین کار در ماه مبارک رمضان ورع و حفظ تقوا است.
 لازم به ذکر است این برنامه به صورت زنده از شبکه استانی خاوران و رادیو خراسان جنوبی پخش شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی