پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی؛
۱۴۰۲-۰۱-۱۹

بسته های معیشتی و نان صلواتی در چغادک به دست نیازمندان رسید

۲۴۰ بسته معیشتی و ۲۰ هزار قرص نان در شهر چغادک توسط خادمیاران رضوی استان بوشهر پخش و توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، مدیر کانون های خدمت رضوی استان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۲۴۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۴ میلیون تومان توسط خادمیاران این استان تهیه و در بین نیازمندان شهر چغادک توزیع شد.
مهران خورده بین مقدم با اعلام این خبر اظهار داشت: خادمیاران و یاوران رضوی استان بوشهر در ایام ماه مبارک رمضان دست به دست هم دادند تا بتوانند مهربانی را به اشتراک گذاشته و با این حرکت دل های نیازمندان را شاد کنند.
وی ارزش هر یک از این بسته های معیشتی را یک میلیون تومان عنوان کرد و گفت: اقلام این بسته های معیشتی شامل مرغ، گوشت، برنج، شکر و مایع لباسشویی است.

در ادامه مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر از توزیع ۲۰ هزار قرص نان صلواتی بین نیازمندان شهر چغادک به همت خامیاران رضوی این استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
خورده بین مقدم با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح توزیع نان صلواتی از میلاد امام حسن مجتبی(ع) آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
وی افزود: این کار خداپسندانه به همت یاوران و خادمیاران رضوی کانون های خدمت رضوی استان بوشهر و همکاری چهار نانوایی در شهر چغادک انجام شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی