پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی انجام شد؛
۱۴۰۲-۰۱-۱۹

گستردن سفره های افطاری ساده در نقاط مختلف فاریاب

به مناسبت ماه مبارک رمضان سفره‌های افطاری ساده و پُر از معنویت به دور از هر گونه تجملات با همت خادمیاران رضوی در فاریاب گسترده شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت السلام عباس گروهی، امام جمعه فاریاب گفت: ماه رمضان در روستاهای شهرستان فاریاب حال و هوای خاصی دارد میهمانان خدا با شور و اشتیاق از لحظه لحظه این ماه پر برکت استفاده می‌کنند.

گروهی افزود: زمان افطار که می رسد، مردان و زنان به سمت مسجد روستا در حرکت هستند تا هم نماز خود را به جماعت بخوانند و هم در کنار هم روزه خود را با یک افطاری ساده باز کنند.

وی بیان کرد: سفره های افطاری ساده، سفره‌هایی که با نان، پنیر، سبزی، خرما، چای تزیین شده، در این سفره‌ها خبری از تجملات و چشم و هم‌چشمی نیست، در این سفره ها تنها مهربانی و معنویت دیده می‌شود و فقیر و غنی کنار هم بر سر یک سفره نشسته و روزه خود را  افطار می‌کنند.

گروهی ابراز داشت: افطاری دادن در ماه رمضان بسیار سفارش شده به طوری که پیامبر اکرم(ص) فرمودند کسی که روزه داری را افطار دهد، برای او ثوابی مانند ثواب روزه دار است و کم نیستند روزه دارانی که این روزها سفره هایی را در توان خود برای افطاری دادن می‌گسترانند.

گفتنی است هزینه برپایی سفره های افطاری توسط خادمیاران رضوی و با همکاری خیرین تامین شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی