پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۱۹

اطعام و اکرام یاوران انیس النفوس از برکت رضوی و کرامت حسنی

یاوران کانون خدمت رضوی انیس النفوس در آران و بیدگل با هزینه بیش از ۴۰ میلیون ریالی و به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) مددجویان بویژه ایتام را اطعام و اکرام کردند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون خدمت رضوی انیس النفوس در آران و بیدگل گفت: یاور رضوی این کانون در ایام میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع) با تأسی به امامش در اطعام و احسان به ایتام، سفره آن ها را از هفت پرس چلو کباب مرغ به ارزش سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال رنگ و بو و برکت داد.

رحمت‌الله مشرقی، با اشاره به اهدای یک پرس غذای گرم و یک بسته معیشتی شامل پنج کیلو برنج، ۲ بسته ماکارونی، یک قوطی روغن، یک بسته سویا و یک قوطی رب گوجه به ارزش سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در ماه میهمانی خدا و ایام میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) به یک مددجو، کرامت و بخشش را در مکتب کریم اهل بیت(ع) مشق و سفره آنها را رنگین کرد.

وی افزود: همچنین یاور رضوی دیگر کانون انیس‌النفوس با تهیه یک بسته مواد غذایی شامل یک بسته ماکارونی، یک بسته سویا، یک قوطی رب گوجه فرنگی و یک عدد کنسرو لوبیا به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و اهدا به خانواده‌ای نیازمند، دل این خانواده را شاد کرد.

به گفته وی، یک یاور رضوی کانون انیس‌النفوس نیز به مناسبت تولد کریم آل طه یک قطعه گلیم فرش ۶ متری به ارزش ۹ میلیون ریال را به یک خانواده مددجو تقدیم کرد.

مسئول کانون خدمت رضوی انیس النفوس در آران و بیدگل توزیع چادر و چند دست لباس زنانه به ارزش هشت میلیون ریال توسط یاور کانون را به یک خانواده یادآور شد.

مشرقی، عیادت بیمار توسط یاوران کانون رضوی انیس النفوس و اهدای اقلام خوراکی به خانواده بیمار به ارزش ۶ میلیون ریال با مساعدت هفت میلیون ریالی فرد خیر را یادآورشد و گفت: همچنین یاوران این کانون رضوی در شب میلاد سبط نبی اکرم(ص) امام حسن مجتبی(ع) و در چهارشنبه امام رضایی با عیادت از بیمار نیازمند، مبلغ ۲ میلیون ریال را به عنوان کمک هزینه درمان پرداخت کردند.

کانون‌ خدمت رضوی انیس النفوس با حضور ۵۰ یاور و چهار خادمیار در آران و بیدگل فعالیت دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی