پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۳

پرچم های متبرک حرم های مقدس کربلا زینت بخش شب احیای خواجه ربیع 

مراسم معنوی احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان همراه با پرچم متبرک گنبد امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع) در مجموعه فرهنگی شهدای خواجه ربیع برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، در شب بیست و یکم ماه رمضان، شب شهادت اول مظلوم عالم حضرت امیرالمومنین(ع) و در دومین شب از شب‌های قدر، جمع زیادی از عاشقان و پیروان این امام همام(ع) در جوار گلزار شهدای خواجه ربیع حضور یافته و با خواندن دعا و نیایش، بهترین‌ها را برای خود و عزیزانشان آرزو کردند.
این محفل معنوی با تلاوت آیاتی از کلام وحی آغاز شد و با قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر ادامه پیدا کرد و  ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) با بر سر گذاشتن قرآن و احیای شب قدر با حضرت احدیت عاشقانه نجوا کرده و نوای «الغوث، الغوث خلصنا من النار یا رب» سر دادند.
 

احیای شب بیست و یکم در خواجه ربیع مشهد


پرچم گردانی پرچم گنبد امام حسین(ع) و حضرت ابالفضل العباس(ع) دیگر برنامه اجرا شده در این محفل معنوی بود که توسط دکتر سید علی محمد سرسرابی مدیر موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی انجام شد و حاضرین با سردادن ندای لبیک یاحسین و زیارت این پرچم‌های متبرکه از این برنامه استقبال کردند.
 برگزاری نمازجماعت، برپایی سفره‌ افطاری برای پرسنل و پذیرایی از ۲۰۰۰ نفر در وعده سحر با غذای گرم و... دیگر برنامه‌هایی بود که در دومین شب قدر از سوی مجموعه فرهنگی شهدای خواجه ربیع اجرا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی