پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۳

احیای دومین شب قدر در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)/ میقات الرضا میزبان شب زنده داران بیست و یکم ماه رمضان

همزمان با بیست و یکم ماه رمضان مراسم احیا و قرآن به سر با حضور زائران و مجاوران در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، ویژه برنامه احیای شب قدر بیست و یکم و شب شهادت حضرت امام علی(ع) تحت عنوان شب های آسمانی همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فیروزی و مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کربلایی حسین داریوش طبسی ذاکر اهل‌بیت(ع) با حضور باشکوه مردم ولایتمدار طبس و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی استان و شهرستان در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین فیروزی در این مراسم گفت: تقوا همانند ترمز وسیله نقلیه انسان را از خطرات نجات می‌دهد.
وی افزود: تقوا، پرداخت زکات و خمس و ارتباط قلبی با اهل بیت(ع) از عوامل نزول رحمت الهی است.
خطیب این مراسم با اشاره به اینکه حقیقت ایمان انجام واجبات و ترک محرمات است، خاطرنشان کرد: کسب مال حلال و تلاش برای امرار معاش خانواده همانند جهاد در راه خدا پاداش دارد.
حجت الاسلام فیروزی گفت: کسی که به مردم رحم کند خدا به او رحم می‌کند و کسی که نسبت به مردم بخشش داشته باشد خدا به او بخشش می‌کند.
برپایی ایستگاه‌های سلامت همراه با ویزیت رایگان پزشک عمومی، پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات دینی، کودکانه «عموی مهربان»، فعالیت واحد پیدا شدگان، راه اندازی بخش امانات، خدمات ویلچر، استقرار واحد آتش نشانی و آمبولانس، خدمات رایگان پارکینگ از دیگر خدمات فرهنگی اجتماعی ارائه شده از سوی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در حاشیه برگزاری مراسم شب بیست و یکم بود.
 لازم به ذکر است این برنامه از شبکه استانی خاوران به صورت زنده پخش شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی