پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

خبرنگار سابق و کارشناس اسپانیایی تلویزیون لبنان تأکید کرد
۱۴۰۲-۰۱-۲۳

ضرورت اتحاد همه جانبه امت اسلامی برای مقابله با نسل کشی

خبرنگار سابق و کارشناس اسپانیایی تلویزیون لبنان گفت: ما نیازمند اتحاد همه جانبه امت اسلامی برای مقابله با رفتارهای کشتار دسته‌جمعی (نسل کشی) و ویرانگر نیروهایی هستیم که در حال حاضر بی‌ثباتی (نااستواری، شکنندگی) فعلی منطقه را به خطر می‌اندازند.

به گزارش آستان نیوز، آلبرتو گارسیا واتسون، پیرامون همايش بین‌المللی «قدس میراث مشترک ادیان» گفت: این همایش بر ضرورت حفظ روح مقدس قدس، برتری (تعالی) جهانی آن و تلاقی ادیان ابراهیمی تأکید می‌کند.
وی اظهار کرد: قرار دادن قدس در منظر و بستری که شایسته سزاوار آن است، اقدامی بسیار حیاتی است.
این روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی افزود: چشم‌انداز پیچیده سیاسی در طول تاریخ فلسطین اشغالی، انتظارات مبهم  و تاریک از توسعه سه دین و پوششی (پوسته‌ای) از خشونت و تخریب با هدف تحمیل یک دستور کار مداخله جویانه که توسط آمریکا ترویج و به وسیله دولت صهیونیستی اجرا می‌شود را پوشش می‌دهد.
وی در ادامه گفت: ما در حال گذراندن دوران پر تشنجی هستیم، بنابراین نیازمند اتحاد همه جانبه امت اسلامی برای مقابله با رفتارهای کشتار دسته‌جمعی (نسل‌کشی) و ویرانگر نیروهایی هستیم که در حال حاضر بی‌ثباتی، نااستواری و شکنندگی فعلی منطقه را به خطر می‌اندازند؛ نیروهایی که محور مقاومت را تشکیل می‌دهند به تقویت موازنه‌هایی کمک می‌کنند که نیروهای سیاسی منطقه قادر به مواجهه (رویارویی) با آن نیستند.
این کارشناس مسائل خاورمیانه خاطرنشان کرد: قدس، علیرغم تهاجمات و تجاوزات مستمر، همچون (پرنده) ققنوس دوباره به پا خواهد خواست تا نشان دهد که اهمیت معنوی و فراگیر آن در برابر نیروهای شیطانی امپریالیسم صهیونیستی پیروز خواهد شد. به همین دلیل است که ما هرگز نمی‌توانیم درباره فلسطین و حتی کمتر از آن، درباره بیت المقدس و قدس سخن بگوییم.
شایان ذکر است، همایش بین المللی «قدس میراث مشترک ادیان» در تاریخ 22 ماه مبارک رمضان 1444 مقارن با روز «قدس» مورخ 24 فروردین 1402 با حضور شخصیت‌های ملی و بین‌المللی در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی