پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس بنیاد فلسطین در پاکستان:
۱۴۰۲-۰۱-۲۴

قدس شریف، بزرگ ترین مسئله جهان اسلام است

رئیس بنیاد فلسطین در پاکستان گفت: قدس شریف و مسئله فلسطین بزرگترین و مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است.

 به گزارش آستان نیوز، صابر کربلائی پیرامون همايش بین‌المللی «قدس میراث مشترک ادیان» گفت: باعث خوشبختی و افتخار است که در حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) در مشهد و در این کنفرانس که در حمایت مظلوم‌ترین ملت‌های جهان  شرکت می کنم. 
وی افزود: این کنفرانس برای ملت فلسطین و برای هموار کردن راه آزادی بیت المقدس شریف برگزار می شود.
 

نقشه دشمنان برای تصرف سرزمین پیامبران
کربلائی در ادامه گفت: دولت‌های ظالم و جابر و ستمگر که در راس آن‌ها دولت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و برخی دیگر از دولت‌های غربی قرار دارند صد سال پیش، با قرارداد بلفور و قرارداد سایسپیکو، در سرزمین پیامبران فلسطین برای تشکیل و تأسیس دولت غاصب صهیونیست‌های را برنامه‌ریزی کرده بودند. 
وی گفت: این دولت‌های ظالم و ستمگر در سراسر جهان جنگ و جدال و بازار ظلم و ستم را گرم کرده تا این ریشه غاصب را زنده نگه دارند. 
کربلائی ادامه داد: چند سال پیش فتنه داعش پرورش یافت و در پرورش دادن آن فتنه دولت‌های سرپرست رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و اروپا مستقیماً نقش داشتند. 
کربلائی ادامه داد: این‌ها می‌خواستند قدس شریف فراموش شود، فلسطین در دنیا مطرح نشود و مسئله این کشور از بین برود اما محور مقاومت ما و مقاومت اسلامی که مرکزش بیروت است، با محوریت قدس شریف است.
 

مسئله فلسطین برجسته تر شده است
وی تصریح کرد: این مقاومت نه تنها فتنه یاد شده را از بین برده است، بلکه مسئله فلسطین و قدس شریف را در جهان با عزم و اراده جدیدی برجسته‌تر کرده است.
وی بیان کرد: اکنون که روز جهانی قدس را برگزار می‌کنیم، می‌بینیم که برادران فلسطینی ما که مبارزه خود را با سنگ شروع کرده بودند، مقاومتشان آنقدر قوی شده که برای رژیم غاصب صهیونیستی دردسر شده و امنیت حکومت غاصب صهیونیستی نیز در خطر افتاده است.
به گفته وی، رژیم غاصب صهیونیستی برای امنیت خود با ایجاد دیوار، یکی پس از دیگری خود را محدود می‌کند. دولت غاصب صهیونیستی که برای اسرائیل بزرگ برنامه داشت اکنون با نقشه ای کوچک و رو به نابودی نواجه است، ضمن اینکه جنگی که اسرائیل می‌خواست به سایر کشورهای جهان گسترش دهد، اکنون به مرزهای نامشروع و غیرقانونی خودش رسیده است.
 

اسرائیل از هر طرف محاصره است
رئیس بنیاد فلسطین در پاکستان اظهار نمود: امروز مجاهدین از هر طرف، چه بلندی‌های جولان، چه مزارع شینا، چه نوار غزه و چه نوار جنین. یا کرانه باختری،  اسرائیل غاصب صهیونیستی را محاصره کرده اند.
وی گفت: این همان خوابی است که به اعتقاد من حضرت امام خمینی(ره) برای روز قدس دیده بود. خوابی که برای آزادی فلسطین و برای پس گرفتن قبله اول مسلمین بود و این آزادی به زودی و با مقاومت به دست می آید.
همایش بین المللی «قدس میراث مشترک ادیان» امروز و با حضور شخصیت‌های ملی و بین‌المللی در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی