پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

یک محقق بین المللی و کشیش کاتولیک:
۱۴۰۲-۰۱-۲۴

همایش بین‌المللی «قدس میراث مشترک ادیان» میراثی ماندگار خواهد بود

یک محقق بین المللی و کشیش کاتولیک در رابطه با برگزاری همایش بین المللی «قدس میراث مشترک ادیان» گفت: کاملاً از این برنامه حمایت و بر این امر تشویق می‌کنم و دعا می‌کنم که این برنامه نه ثمره ای موقت، بلکه ثمره ای ماندگار داشته باشد تا روزی که قدس شهری آزاد و چراغ هماهنگی و عدالت باشد، جایی که همه در آزادی و اخلاص و کرامت عبادت کنند.

به گزارش آستان نیوز، پروفسور کریستوفر پل کلوهسی پیرامون همایش بین‌المللی «قدس میراث مشترک ادیان» افزود: واضح است که من بیشتر عمر کاری خود را صرف تلاش برای ترویج و تسهیل هماهنگی بین ادیان کرده‌ام و معتقدم این برنامه عمیقاً به عنصر مهم صلح جهانی انرژی می‌بخشد. 
 

هیچ صلحی بدون عدالت ممکن نیست
این محقق و پژوهشگر مطالعات اسلامی شیعی اظهار کرد: از آنجا که صلحی بدون عدالت وجود ندارد، تأکید بر رهایی مردم از ساختارهای سیاسی- اجتماعی که ذاتاً ظالمانه هستند، عنصری به همان اندازه مهم در گفتگوی بین ادیان است، زیرا چنین گفت وگویی در جایی که وقعی بر حقوق بشر، کرامت انسانی و آزادی سیاسی- دینی نمی نهند، غیرممکن است. 
پروفسور کریستوفر پل کلوهسی، کشیش کاتولیک در رم، متولد آفریقای جنوبی و پروفسور مطالعات اسلامی شیعی در مؤسسه اسقفی مطالعات عربی و اسلامی (PISAI) در رم است. 
وی نویسنده کتاب‌های رویاهای کربلا (2021)، نیمی از قلب من: روایات زینب، دختر علی ( 2018)، و فاطمه، دختر محمد ( 2017) است.
همایش بین المللی «قدس میراث مشترک ادیان» امروز و با حضور شخصیت‌های ملی و بین‌المللی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی