پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۴

واپسین شب عاشقی در بارگاه منور رضوی/ جزئیات برنامه‌های حرم رضوی در سومین شب قدر

امشب در واپسین شب قدر سال، همچون شب های نونزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان، حرم مطهر رضوی میزبان قدرشناسان و احیاگران این شب خواهد بود.

به گزارش آستان نیوز، این مراسم از ساعت 20 با محفل قرآنی ترتیل خوانی سوره‌های روم، دخان و عنکبوت آغاز می شود و قاریان بین المللی حرم مطهر رضوی یکی از باشکوه ترین محافل قرآنی را با حضور زائران حضرت رضا(ع) برپا خواهند کرد. 
در ادامه، سیدمهدی میرداماد از مداحان برجسته کشور دعای پرفیض جوشن کبیر را همراه با زائران زمزمه خواهند کرد و سپس و مراسم سخنرانی و قرآن‌به‌سر، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین‌ مسعود عالی برگزار خواهد شد.
با بسترسازی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، این مراسم معنوی به صورت زنده از ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه خراسان رضوی و رادیو زیارت پخش خواهد شد. همچنین شبکه یک سیما و رادیو معارف از ساعت ۲۳ به صورت کامل مراسم احیای شب‌های قدر در حرم مطهر رضوی را پخش خواهند کرد.
تارنمای رضوی تی وی، تلویزیون اینترنتی شمسی تی وی و صفحات رسمی آستان قدس رضوی در پیام رسان‌های داخلی و خارجی به نشانی aqr_ir و همچنین پلتفرم‌های لنز و سپهر نیز دیگر بسترهای پخش این مراسم معنوی خواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی