پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۲

ضیافت افطاری 700 یتیم بندرعباسی در ماه مهربانی

ضیافت افطاری با مشارکت جمعیت امام رضایی های استان هرمزگان و کمیته امداد منطقه یک بندرعباس برای 700 نفر از خانواده های ایتام تحت حمایت این نهاد در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از هرمزگان مسیح الله مرادی، رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: ضیافت افطاری با مشارکت جمعیت امام رضایی های استان و کمیته امداد منطقه یک بندرعباس برای 700 نفر از خانواده های ایتام تحت حمایت این نهاد در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.
مرادی ضمن تقدیر از همکاری جمعیت امام رضایی های استان هرمزگان در برنامه های این نهاد، افزود: امسال در ماه مبارک رمضان نیز با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی در طرح مفتاح الجنه از خانواده‌های ایتام تحت حمایت این نهاد بازدید و مشکلات نیازمندان را برطرف می‌کنند.
رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس با بیان اینکه پویش طرح "اطعام مهدوی" از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع شد و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این نهاد آماده دریافت نذورات، کمک‌ها و هدایای مردمی در این طرح در ماه مبارک رمضان جهت تهیه و توزیع بسته های غذایی، اطعام و افطاری ساده بین نیازمندان می باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی