پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۴

فراخوان بسیج اساتید دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

بسيج اساتيد دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) با صدور بيانيه، آحاد امت حزب الله به ويژه دانشگاهيان محترم را به شركت در راهپيمايي روز قدس فراخواند.

به گزارش آستان نیوز،در اين بيانيه آمده است:

بیش از 45 سال از بیان حکیمانه معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، که فرمود "روز قدس یک روز جهانی است و تنها به قدس اختصاص ندارد؛ روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است" می‌گذرد و این سخن همچنان اهمیت و حساسیت خود را حفظ کرده است.

امروز که رژیم اشغالگر قدس در منجلابی دست و پا می زند که خود و پایه گذارانش برایش به بار آورده‌اند و برای رهایی از این منجلاب، ناجوانمردانه به ساحت قدس شریف یورش می‌برد اما عاجز از حل مشکلات عدیده داخلی و طغیان مهمانان ناخوانده این سرزمین است، از بین بردن آن یک همت و حمایت را می‌طلبد.

بسیج اساتید دانشگاه بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، ضمن محکوم نمودن اسائه ادب صهیونیست‌ها به حریم مسجد الاقصی و ابراز همراهی با صاحبان واقعی این سرزمین الهی، روز قدس را فرصتی برای بیان انزجار از اشغالگران و پشتیبانی از فلسطینیان و امت اسلامی می‌داند و تمامی آحاد جامعه و به ویژه دانشگاهیان ارجمند اعم از استادان، دانشجویان و همکاران نظام آموزش عالی را به حضور مقتدرانه در راهپیمایی روز قدس فرامی‌خواند.

امید که این حضور و سر دادن شعارهای استکبارستیزانه و اعلام تنفر خود از مستکبران، زمینه تحقق وعده الهی «وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ» را هر چه زودتر فراهم کند.

منتظر دیدار تمامی دوستان و همکاران در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی روز قدس هستیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی