پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۴

برگزاری مهرواره رضوی در لرستان

دبیر کانون های خدمت رضوی لرستان از اجرای طرح ملی «مهرواره در محضر ولی نعمتان» در لیالی قدر در استان خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، قاسم متقی نیا دبیر کانون های خدمت رضوی از اجرای  طرح ملی مهرواره در محضر ولی‌نعمتان، که به تاسی از سیره ائمه اطهار علیه السلام اقدام مشترک و حرکتی مردم‌پایه، هم‌افزا و مسئله‌محور در راستای  حل مشکلات جامعۀ هدف، مددجویان بهزیستی و افراد کم برخوردار در سطح محلات کشور خبر داد.

وی ادامه داد: این طرح در استان با همکاری و مشارکت کانون های خدمت رضوی، بهزیستی و سازمان در حال اجرا می باشد.

متقی نیا اظهار کرد: بر اساس این طرح قرار است کلیه دستگاه‌ها بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده از ظرفیت همدیگر جهت هم افزایی و خدمات بهینه به محله‌های آسیب خیز در سطح شهرستان‌های استان‌ همکاری کنند.
وی اظهار کرد: این طرح از نیمه رمضان شروع شده و تا پایان عید فطر ادامه دارد و خامیاران و خیرین و حامیان بهزیستی از نیمه دوم ماه مبارک رمضان با طبخ و توزیع و افطاری غذای گرم در بین مددجویان و افراد کم برخوردار مناطق محروم در حال خدمت هستند.

متقی نیا افزود: ان شاءلله به استعانت از خداوند متعال و عنایت حضرت رضا علیه السلام و با یاری خیرین و خادمیاران مشکلات کلیدی مددجویان تحت پوشش و افراد کم برخوردار در امر اشتغال، مسکن، تحصیل، تامین معیشت و حمایت از کودکان و زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست بتوانیم گره ای از مشکلات این عزیزان را حل کنیم .

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی