پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، 
۱۴۰۲-۰۱-۲۵

از افطار تا سحر در کنار گلزار شهدای خواجه ربیع 

سومین شب از شب‌های قدر ماه مبارک رمضان جمع زیادی از روزه داران با حضور در گلزار شهدای مجموعه فرهنگی خواجه ربیع از زمان افطار تا سحر  به راز و نیاز با پرودرگار خویش پرداختند.

به گزارش آستان نیوز، مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، به همراه سخنرانی و آیین معنوی و روحانی دعاهای افتتاح، جوشن کبیر، ذکر استغفار و قرآن به سر با حضور گسترده مردم شهید پرور، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای آرمیده در خواجه ربیع برگزار شد.
حجت الاسلام برازنده در این مراسم با اشاره به فضائل شب های قدر به خصوص شب بیست و سوم گفت:  این شب از جهت نزول قرآن، نزول ملائکه و روح و تعیین سرنوشت یکساله انسان از عظمت خاصی برحوردار است. 
وی در ادامه با اشاره به اعمال شب‌های قدر، اظهار کرد: شب زنده داری و احیای این شب‌ها مایه آرامش و تزکیه نفس انسان می‌شود.
این کارشناس مذهبی در ادامه با بیان برخی از فضایل حضرت علی(ع) گفت:  تنها راه سعادت و خوشبختی انسان پیروی از مکتب علوی است.
برگزاری نمازجماعت، برپایی سفره‌ افطاری برای پرسنل و پذیرایی از شرکت کنندگان در وعده سحر و... دیگر برنامه‌هایی بود که در سومین شب قدر از سوی مجموعه فرهنگی شهدای خواجه ربیع انجام شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی