پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۶

برپایی محافل باشکوه قرآنی در فرهنگسرای امام رضا(ع) 

به مناسبت ماه مبارک رمضان محافل قرآنی در فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.

به گزارش آستان نیوز ، این محافلبه مناسبت ماه مبارک رمضان همراه با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی شامل برگزاری محفل انس با قرآن، نهج البلاغه، مسابقات قرآنی، زلال احکام و ... توسط فرهنگسرای حضرت امام رضا (ع ) در تالار رضوی این مجموعه در حال اجرا است. 
محفل قرآنی تدبر جزء۳۰ قرآن یکی از این برنامه‌ها است که با حضور بانوان حافظ کل قرآن کریم شهرستان سبزوار و جمعی از مسئولان فرهنگی و قرآنی این شهرستان برپا شد.
حجت الاسلام والمسلمین یونسی معاون پژوهشی مدرسه علمیه اهل بیت(ع) در این محفل به تفسیر سوره نصر پرداخت و اظهار کرد: خواندن سوره نصر برکات زیادی دارد و یکی از سوره‌هایی که برای حل گرفتاری ها و مشکلات سفارش شده در نمازها خوانده شود این سوره است. 
وی پیام اول سوره نصر را یاری رساندن خداوند متعال خواند و گفت: موفقیت انسان در گروه یاری خداست لذا اگر انسان در مسیر درست قرار بگیرد و خواسته‌های خدا محور زندگی اش باشد در همه عرصه‌ها موفق و پیروز خواهد بود.
در ادامه  حجت الاسلام و المسلمین دکتر بیدی بیان کرد:درک حال فقرا یکی از اثرات روزه است و فلسفه روزه تسلیم شدن در برابر امر خداوند است.
این خبرحاکی است در پایان پس از قرائت نماز جماعت از مدعوین با افطاری ساده پذیرایی شد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی