پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۶

فعالیت تبلیغی دانش آموخته دانشگاه علوم اسلامی رضوی در زامبیا

دانش آموخته و مبلغ بین‌الملل دانشگاه علوم اسلامی رضوی ضمن حضور در کشور زامبیا به نشر علوم و معارف اهل بیت(ع) و تبلیغ دین پرداخت.

به گزارش آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام محسن اسدی، دانش آموخته دانشگاه علوم اسلامی رضوی ضمن حضور در کشور زامبیا، به عنوان مبلغ بین‌الملل به نشر معارف و تبلیغ دین پرداخت.
حجت‌الاسلام اسدی با حضور در مسجد امام رضا(ع) در شهر لوزاکا وابسته به جمهوری اسلامی ایران که از سوی تعدادی از طلاب و فارغ التحصیلان دانشگاه علوم اسلامی رضوی پایه گذاری شده است، به تبلیغ دین و نشر علوم و معارف اهل بیت(ع) در ماه مبارک رمضان پرداخت.
همچنین مراسم احیای شب 21 رمضان مسجد امام رضا(ع) در شهر لوزاکا با دعای افتتاح و اعمال شب قدر نظیر نماز و استغفار و دعای جوشن کبیر آغاز شد و پس از استراحت کوتاه با قرائت زیارت امین الله و سخنرانی به زبان انگلیسی از سوی حجت الاسلام اسدی ادامه برگزار شد.
این مبلغ بین‌الملل با ارائه موضوع امام علی(ع) در قرآن از مباحث اخلاقی و تفسیری و تاریخی در این رابطه سخن گفت و به بیان مباحثی همچون اهمیت فراگرفتن علوم اهل بیت(ع) و توصیه به جوانان پرداخت.
حجت‌الاسلام اسدی در ادامه خطاب به پدران و مادران نسبت به تشویق فرزندان به انس با مسجد و نماز و علوم و معارف اهل بیت(ع) توصیه کرد و از اهمیت داشتن فرزند صالح سخن گفت.
بخش پایانی مراسم مسجد امام رضا(ع) شهر لوزاکا در کشور زامبیا به روضه خوانی، قرآن به سرگیری و مداحی و نیز اطعام عزاداران اختصاص یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی