پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۵

دستگیری خادمان امام رضا(ع) از یک زائر محمودآبادی

خادمان امام رئوف(ع) در محمودآباد به نیابت از امام رضا(ع) از یک زائر محمودآبادی دستگیری کردند.

به گزارش آستان‌نیوز از مازندران، یکی از وظایف تعریف‌ شده کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌ها در سراسر کشور رسیدگی به خواسته‌های معقول کسانی است که خواسته‌هایشان را از طریق نامه در داخل ضریح مطهر امام رضا(ع) می‌اندازند. این نامه‌ها توسط خادمان حرم رضوی از داخل ضریح جمع‌آوری شده و در صورت درج نشانی روی آن‌ها به کانون‌های خدمت رضوی استان و شهرستان مربوطه ارجاع می‌شود. سپس کانون خدمت رضوی شهرستان مربوطه موارد درج شده در نامه را بررسی کرده و در صورت امکان نسبت به رفع نیازهای ذکر شده در نامه اقدام خواهد کرد.

در همین ایام ماه مبارک رمضان، یک نامه از حرم امام رضا(ع) به دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد رسید که توسط یک بانوی محمودآبادی اهل روستای احمدآباد کلیج در داخل ضریح حرم امام رضا(ع) انداخته شده بود.

لذا مسئولان دفتر کانون‌های خدمت رضوی محمودآباد با هماهنگی کانون خدمت رضوی این روستا در منزل این بانو حاضر شدند و بخشی از خواسته‌های وی را به نیابت از آقا امام رضا(ع) اجابت کردند و در مورد اجابت سایر خواسته‌های وی نیز قول پیگیری مُجدّانه دادند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

جبهه مقاومت امتداد خط مبارزه و ظلم‌ستيزي ائمه اطهار(ع) است
تولیت آستان قدس رضوی جبهه مقاومت را پیرو و امتداد خط مبارزاتی و ظلم ستیزی بی‎وقفه ائمه اطهار(ع) دانست.

تلویزیون اینترنتی