پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با سالروز ولادت امام حسن(ع) انجام شد؛
۱۴۰۲-۰۱-۱۹

حمایت کریمانه خادمیاران رضوی از محرومان جیرفت

خادمیاران کانون تبلیغات دینی شهرستان جیرفت، با همکاری خیرین ۱۵۰ بسته معیشتی همزمان با سالروز میلاد کریم اهل بیت(ع) به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام کرامت یارالهی، مسئول کانون تبلیغات دینی شهرستان جیرفت گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خدمت رسانی به محرومان، نیازمندان و فقرا و فرصتی برای پالایش روح و جان انسان ها است.

وی ابراز داشت: خادمیاران رضوی کانون تبلیغات دینی همزمان با روز اکرام و میلاد امام حسن مجتبی(ع) ۱۵۰ بسته معیشتی با مشارکت خیرین تهیه و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع کردند.

یارالهی بیان داشت: بسته های توزیع شده شامل اقلام ضروری ازجمله برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات و سویا است و ارزش ریالی آن ۱۲۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی تصریح کرد: در راستای حمایت از خانواده های کم برخوردار تلاش کردیم  کمک‌های معیشتی علاوه بر کمک به خانواده نیازمندان، مقداری از سختی‌های آن‌ها را در ایام ماه مبارک رمضان نیز کاهش دهد.

بارالهی افزود: همچنین به مناسبت  ولادت با سعادت کریم اهل بیت جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد؛ این مراسم به همت هیات امنای مسجد امام حسن مجتبی(ع) و همکاری خادمیاران رضوی برگزار شد و خادمیاران رضوی با برپایی موکب خدمت رسانی و توزیع دمنوش، خرما و... از روزه داران پذیرایی کردند.

وی ادامه داد: در ادامه این جشن، حجت الاسلام تارم امام جمعه شهر جیرفت در خصوص فضایل امام حسن(ع) به طرح مطالب پرداخت و اجرای برنامه های فرهنگی و شاد با حضور خوانندگان و هنرمندان، مولوی خوانی و مدیحه سرایی  از دیگر برنامه های این جشن بود.

گفتنی است، هرسال  مسجد امام حسن(ع) شهر جیرفت میزبان دوستداران اهل بیت(ع) در جشن میلاد است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی