پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۴

رسیدگی به ۱۴ هزار پرونده خدمت در کانون خیریه نذر سلامت اصفهان

راه‌اندازی هفت پایگاه فعال در سطح شهر اصفهان و انواع خدمات پزشکی و معیشتی برای بیماران از مهمترین دستاوردهای کانون و خیریه نذر سلامت امام زمان(عج) بوده‌است.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسؤول پایگاه خیریه نذر سلامت در بیمارستان عیسی ابن مریم و خادمیار خیریه نذر سلامت به تبیین و تشریح عملکرد فعالیت کانون تخصصی خدمت رضوی در چند سال گذشته پرداخت.

رحمانی با بیان این‌ که کانون رضوی و خیریه نذر سلامت امام زمان(عج) با شیوع و همه‌گیری بیماری کرونا در آبان‌ ماه سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرد، ادامه داد: اولین پایگاه و دفتر مرکزی این مجموعه در خیابان نظام الملک تشکیل شد و سپس پایگاه اصلی خود را به صورت گسترده در بیمارستان الزهرا افتتاح کرد که در مدت فعالیت خود به صورت شبانه‌روزی و طی مدت سه‌ ماه به خدمت در راه درمان بیماران کرونایی مشغول بود. پس از آن پایگاه‌های دیگر این مجموعه به ترتیب دربیمارستان عیسی ابن مریم، آستان مقدس امام‌زاده ابوالعباس خوراسگان، موکب احباب‌الحسین(ع) در شهرک امیریه، پایگاه بیمارستان صحرایی شهید قدوسی و نهایتا در بیمارستان شریعتی راه‌اندازی شد.

رحمانی خاطرنشان کرد: خیریه نذر سلامت در مدت زمان فعالیت خود بیش از چهارده هزار پرونده انواع خدمت به مراجعان خود در مراکز نام برده ارائه کرده است که بیشترین آن متعلق به مرکز خیریه در بیمارستان عیسی ابن مریم  است.

وی ادامه داد: خدمات انجام شده در پایگاه‌های خیریه نذر سلامت شامل واگذاری انواع وسایل کمک تنفسی از قبیل دستگاه های اکسیژن ساز، دستگاه های بای پپ و سی پپ، پخش انواع کپسول اکسیژن انواع  لیتراژهای مختلف، کپسول اکسیژن و تجهیزات مرتبط با آن ها از قبیل انواع ماسک تنفسی، مانومتر، پالس اکسیمتر، الکل، آب مقطر، تخت بیمارستانی، تشک مواج، ساکشن اخلاط ریه و موارد متفرقه مرتبط با این بیماران است.

وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر با همت و تلاش بی وقفه خادمیاران و یاوران رضوی در خصوص تهیه بسته های معیشتی برای بیماران صعب العلاج اقدام کرده و در حال حاضر با پنج پایگاه فعال به صورت صلواتی در تحویل تجهیزات پزشکی به صورت امانی درخدمت بیماران  است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی