پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۶

توزیع افطاری برای مددجویان تحت پوشش موسسه خیریه باران رحمت در اصفهان

با همت و مشارکت خیرین و خادمیاران موسسه خیریه و کانون خدمت رضوی باران رحمت طرح اطعام رضوی برای نیازمندان در شب های قدر توزیع شد.

مسئول کانون خدمت رضوی باران رحمت در گفتگو با آستان نیوز از اصفهان اذعان کرد: در ایام ماه رمضان به نیت اطعام و دستگیری از مددجویان با کمک خیرین و با همت خادمیاران رضوی این عمل خیر صورت پذیرفت.

سمیه اشجع درادامه عنوان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان ازاهداف تمام کانون های رضوی و همچنین کانون خیریه باران رحمت است و همه درتلاش اند تا برای لحظاتی شادی و امید رابه دل این نیازمندان سرازیر کنند.

اشجع افزود: به همت خادمیاران خیِّر و یاوران کانون تعداد ۱۵۰ پرس غذای گرم در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شد.

این فعال فرهنگی در ادامه گفت: از تمام فعالان این موسسه از خیرین تا خادمیاران و یاوران رضوی که برای آماده سازی و تهیه این تعداد غذای گرم تلاش کردند تشکر کرده و آرزوی خیر و برکت و سلامتی دارم.

اشجع بیان کرد: امید است که با یاری خداوند و کمک خیرین، دست یاری مددجویان را رها نکنیم و اهداف بزرگتری برای یاری این افراد ایجا د شده تا دیگر به جای اینکه غذای گرم از کانون ها و خیریه ها دریافت کنند خود توانمند شوند و غذا و برکت زندگی شان از برکات کار و اِشتغالشان حاصل شود.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی