پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۷

افزایش 11 درصدی تولید خمیرمایه رضوی در سال 1401

مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی از افزایش 11 درصدی تولید خمیرمایه در سال 1401 در این کارخانه خبر داد.

محمد صادق مروارید در گفت‌وگو با آستان نیوز با اشاره به تولید 7150 تن خمیرمایه همگن توسط این شرکت در سال گذشته اظهار کرد: در این کارخانه در سالی که گذشت 8163 تن خمیرمایه تر و 4436 تن خمیرمایه خشک تولید شد.
او ادامه داد: بیشترین آمار فروش یا به عبارتی درخواست مشتریان هم در حوزه صادرات مربوط به خمیرمایه خشک و در بازار داخل مربوط به خمیرمایه تازه بوده است.
مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی با اشاره به اجرای طرح توسعه این کارخانه در سال 1401 گفت: با توجه به آغاز بهره‌برداری طرح مذکور از اول آبان ماه سال گذشته، شاهد افزایش قابل توجه ظرفیت تولید در کارخانه خمیرمایه رضوی در 5 ماه نهایی سال بودیم. 
او افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته نیز در سال 1402 تولید و فروش شرکت با استفاده از 100 درصد ظرفیت عملی کارخانه، به 7500 تن همگن خواهد رسید.
مروارید درباره اقدامات صورت گرفته برای ارتقاء کمی و کیفی محصولات گفت: افزایش ظرفیت تولید، بهبود سطح استانداردهای کیفی، آنالیز محصولات رقبای بین‌المللی و... نقش موثری در رسیدن به بهترین کیفیت جهانی در تولید انواع خمیرمایه داشته است.
او با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه در حوزه تحقیق و توسعه تصریح کرد: شرکت خمیرمایه رضوی در سال گذشته توانست با نهایی کردن تولید  انواع بهبود دهنده و محصول مخمر غیر فعال، سبد محصولات خود را توسعه دهد.
مروارید ادامه داد: علاوه‌براین، آخرین یافته‌های علمی شرکت در زمینه تولید خمیرمایه به همایش‌ های بین‌المللی تخصصی این حوزه ارائه شد.
مروارید افزود: در سال گذشته همچنین با رویکرد افزایش سلامتی جامعه، طرح‌های تحقیق و توسعه برای ارائه محصولات جدید بر پایه مخمر صورت گرفت.
او کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی را یکی دیگر از اقدامات این شرکت عنوان کرد و افزود: در این راستا از ابتدای مرداد ماه سال 1401 پروژه تصفیه پساب در دو فاز تغلیظ پساب و تصفیه بیولوژیک آغاز شد که تا پایان سال گذشته نیز از پیشرفت 50 درصدی برخوردار بوده است.
مروارید، اشتغال‌زایی را یکی از رویکردهای مهم این شرکت عنوان کرد و گفت: کارخانه خمیرمایه رضوی درحال حاضر زمینه اشتغال مستقیم را برای 200 نفر فراهم کرده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی