پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۸

شب خاطره‌انگیز حرم برای معتکفان دهه هشتادی‌

هزار نوجوان دهه هشتادی که در آخرین شب‌های ماه مبارک رمضان، میهمان مراسم اعتکاف حرم مطهر امام رضا(ع) شده بودند، این محفل معنوی را با خاطره‌ای ماندگار به پایان رساندند.

به گزارش آستان نیوز، مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی از جمعه شب، مصادف با شب بیست و چهارم ماه مبارک رمضان میزبان بیش از هزار نوجوانی بود که به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی، به محفل نورانی اعتکاف رمضانی دعوت شده بودند تا آخرین روزهای این ماه عزیز را در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) سپری و تجربه‌ای شیرین از عبادت و بندگی را در دفتر خاطرات زندگی‌شان ثبت کنند.

بانیان این محفل نیز تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با ارائه خدمتی ماندگار، این تجربه را به یکی از بهترین و زیباترین تجربه‌های نوجوانان دهه هشتادی تبدیل کنند و به همین خاطر، آخرین شب این مراسم با ثبت خاطراتی دلنشین برای معتکفان نوجوان همراه شد.

معطر شدن فضای ملکوتی مسجد گوهرشاد و محفل اعتکاف این نوجوانان به عطر حضور پیکر مطهر یک شهید گمنام، شور و حالی عجیب و وصف ناشدنی در بین این نوجوانان معتکف ایجاد کرد و صحنه‌هایی زیبا و کم‌نظیر از شوق و دلدادگی دهه هشتادی‌ها به آرمان‌های انقلاب اسلامی و راه شهیدان را به نمایش گذاشت.

اما این همه اتفاقات این شب خاطره انگیز نبود و برپایی محفل مناجات خوانی شب‌های ماه رمضانی با حضور مداح و ذاکر شاخص اهل بیت(ع) نیز حال و هوای این شب را زیباتر کرد. حاج محمود کریمی با حضور در جمع این نوجوانان دهه هشتادی‌ها، همراه آنها شد و یکی از زیباترین محافل مناجات خوانی ماه مبارک رمضان در حرم مطهر امام رضا(ع) را برپا کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی