پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۵

گسترده شدن سفره افطاری ساده در شهرستان عنبراباد

به همت خادمیاران رضوی کانون محله ای مسجد جامع سفره افطاری بین روزه داران در مسجد جامع و همچنین نیازمندان سطح شهر توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت نوزایی، دبیر کانون خدمت رضوی عنبرآباد گفت: ماه رمضان بهترین ماه، ماه عبادت و توجه به حق  است.

نوزایی بیان کرد: از رسول خدا(ص) روایت شده است هرکه روزه داری را افطار دهد همچون پاداش آن روزه دار برایش خواهد بود، بی آنکه از پاداش آن روزه دار چیزی کاسته شود.

وی افزود: اگر مردم ما به این نکته توجه داشته باشند و باور کنند که عملی بالاتر از روزه وجود دارد و آن افطاری دادن به روزه دار است، مسئله خیلی مهمی تحقق می یابد، در این صورت، رغبت مردم به افطاری دادن و مخصوصا افطاری های ساده، افزایش می یابد.

نوزایی ادامه داد: به همین منظور به همت خادمیاران رضوی کانون محله ای مسجد جامع ۵۰۰ پرس آش بلغور و ۵۰۰ پرس عدسی در سفره افطاری بین روزه داران و همچنین نیازمندان سطح شهر توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

وعاظ با مطالعه عمیق و مخاطب‌‏شناسى منبرها را پرجاذبه کنند
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به افزایش سطح آگاهی‌های عموم مردم از جمله نوجوانان و جوانان، مطالعه گسترده و عمیق و مخاطب…

تلویزیون اینترنتی