پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۹

انس با قرآن در جوار امام زاده ابوالعباس محمد(ع) اصفهان

محفل سی شب با حافظان قرآن کریم به همت یاوران و خادمیاران رضوی کانون خدمت رضوی امامزاده ابوالعباس محمد(ع) اصفهان برگزار شد.

 مسئول کانون خدمت رضوی امامزاده ابوالعباس محمد(ع) با اشاره به ارزش و جایگاه ماه پربرکت رمضان در گفتگو با آستان نیوز از اصفهان گفت: این ماه در روایت های اسلامی ماه خدا و میهمانی پیامبر اکرم(ص) خوانده شده و خداوند متعال از بندگان خود در این ماه در نهایت کرامت و مهربانی پذیرایی می کند. ما هم این بستر را فراهم آورده و میزبان مردم شهر هستیم.

علیرضا مهتری بیان کرد: ویژه برنامه هایی از سوی کانون در ماه مبارک رمضان برگزار شده است که می‌توان به محفل جزءخوانی سی شب با حافظان قرآن کریم که توسط حافظان برتر استانی و کشوری برگزار می گردد و همچنین رواق آیینه در کنار محفل که هر شب میزبان ۱۰۰ کودک و نوجوان رضوی است و برنامه ها آن با هدف انتقال مفاهیم دینی و قرآنی در قالب بازی و سرگرمی برگزار می گردد اشاره کرد.

وی افزود: در پایان محفل هر شب، از طرف آستان مقدس تبرکی وافطاری ساده در بین مردم و زائران توزیع گردیده است که از شب اول ماه مبارک تا کنون قریب به تعداد ۱۵۰ هزار بسته بوده است.

مسئول کانون خدمت رضوی درپایان عنوان کرد: همچنین میز خدمت رضوی با حضور کارشناسان و اساتید حوزه علمیه قم و اصفهان، حجج الاسلام باقری و سلمانی در زمینه های مشاوره خانواده، روابط زوجین، اختلافات زناشویی، تربیت کودک و نوجوان در کنار مراسم دایر می شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی