پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۳۰

کمک ۴۳۰ میلیون ریالی خادمیاران بوشهر برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: به همت خادمیاران و یاوران رضوی استان، زمینه آزادی یک زندانی جرایم غیر عمد با مبلغ ۴۳۰ میلیون ریال فراهم شد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، مهران خورده بین مقدم در جشن گلریزان برای آزادی ۴۵ زندانی جرایم غیر عمد در استان اظهار کرد: خادمیاران و یاوران رضوی بوشهر با پرداخت مبلغ ۴۳۰ میلیون ریال برای آزادی مددجویان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان کمک کردند.

وی با بیان اینکه آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد، یک حرکت با برکت و سرشار از محبت است، افرود: کانون های خدمت رضوی بنا بر وظیفه ذاتی خود و به نیابت از بنیاد کرامت رضوی و آستان قدس، شروع به جمع آوری مبالغی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کردند و خوشبختانه مبالغ خوبی هم جمع آوری شد.

خورده بین مقدم خاطرنشان کرد: با اقدام خداپسندانه خیرین و افراد توانمند در راستای کمک به زندانیان و خانواده های آنان، می توان آسیب های اجتماعی را کنترل کرده و مانع از وقوع جرم در جامعه شویم.

 مدیرکل زندان‌های استان بوشهر در این آئین با اشاره به برگزاری جشن گل‌ریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی در زندان مرکزی بوشهر خاطرنشان کرد: با مشارکت خیران، نیکوکاران جشن آزادی ۴۵ زندانی جرایم غیرعمد مالی استان بوشهر برگزار شد.

سید محتشم حسینی مبلغ بدهی این زندانیان را ۹۲۱ میلیارد ریال دانست و بیان کرد: با پرداخت کمک بلاعوض به مبلغ ۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و مابقی به‌صورت رضایت و گذشت شاکیان و پرداخت تسهیلات بانکی زمینه آزادی این زندانیان فراهم شد.
وی با بیان اینکه اکنون حدود ۷۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی استان چشم انتظار دستان مهربان خیران هستند گفت: با جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نیکوکار امید می‌رود آخرین گروه از زندانیان جرایم غیرعمد مالی استان فراهم شود.

مدیر کل زندان‌های استان بوشهر اضافه کرد: در بین این زندانیان ۶۵ نفر مرد و مابقی زن هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی