پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۹

امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و اداره کار شهرستان کهنوج

با همکاری کانون اشتغال و کارآفرینی تفاهم نامه همکاری میان اداره کار و کمیته امداد شهرستان کهنوج جهت تسهیل در اشتغال مددجویان تحت پوشش به امضا رسید.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان کهنوج، در نشستی با حضور امام جمعه، رئیس اداره کار، رئیس مجموعه کارخانه تیتانیوم و نماینده کمیته امداد شهرستان کهنوج که در محل دفتر مدیر مجتمع صنعتی تیتانیوم برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی آستان قدس رضوی از اجرای طرح خادمیاری استفاده از ظرفیت خادمیاران در تخصص‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به محرومین و افراد نیازمند کمک در هر شهری است.

ناصری ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و با بیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان کهنوج برای رفع محرومیت با هدف ترویج سیره رضوی در طول سال های گذشته پای کار هستند، اظهار کرد: خادمیاران رضوی در کنار رفع آلام نیازمندان برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی این قشر از جامعه نیز در قالب طرح های جهادی اقداماتی را انجام می‌دهند.

وی در ادامه افزود: پتانسیل های زیادی از نظر اقتصادی و سرمایه گذاری در شهرستان وجود دارد که می توان با جذب سرمایه گذار، وضعیت اشتغال جوانان در کهنوج بهبود یابد.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان کهنوج ضمن اشاره به تفاهم نامه همکاری دو جانبه کمیته امداد و اداره کار شهرستان گفت: با همکاری کانون اشتغال وکارآفرینی کهنوج، تفاهم‌ نامه همکاری میان اداره کار و کمیته امداد برقرار شد که طی آن اداره کار و رفاه اجتماعی فرزندان مددجو و مددجویان و همچنین افراد معرفی شده از سوی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی شهرستان را پس از استعلام در اولویت اشتغال قرار دهند.

حجت‌الاسلام نجنو، امام جمعه کهنوج با بیان اینکه اولین تفاهم نامه همکاری در این سطح با نیت خیر و به یاد امام رضا(ع) صورت می‌پذیرد، قطعا منشا خیر و برکت خواهد بود عنوان کرد: خادمیاران رضوی شهرستان در طول این سال ها اقدامات مثبت زیادی انجام داده اند بدین جهت مورد حمایت ویژه مسئولین محلی هستند و امیدواریم طی این تفاهم نامه که بحث اشتغال منطقه و دغدغه و آرزوی همه جوانان بیکار است با همکاری سایر دستگاه ها به نتایج مطلوب و ایده آل برسد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی