پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان زرند؛
۱۴۰۲-۰۱-۳۰

اطعام رضوی روزه داران انجام شد

به همت خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان زرند روزانه ۴۰۰ پرس غذای گرم برای افطاری نیازمندان شهرستان تهیه و توزیع می شود.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ همزمان با ماه مبارک رمضان، به همت خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان زرند روزانه ۴۰۰ پرس غذای گرم برای افطاری نیازمندان شهرستان تهیه و توزیع می شود.

محمدرضا حسین زاده، دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان زرند در تصریح این خبر افزود: از روز اول ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع غذای گرم برای وعده افطار نیازمندان آغاز شده است و ان شاءالله با یاری امام رضا(ع) تا آخر این ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

وی گفت: روزانه ۴۰۰ پرس غذای گرم تهیه و توزیع می شود که پیش بینی می شود تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۲ هزار پرس غذای گرم به ارزش بالغ بر سه میلیارد ریال تهیه شد و بین نیازمندان توزیع می شود.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان زرند در ادامه افزود: به همت و تلاش خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان زرند کمک های مالی جمع آوری شد و ۱۶۰۰ قرص نان نیز از اول ماه مبارک رمضان تا کنون توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۲۵ بسته معیشتی شامل اقلام غذایی از جمله برنج، روغن، حبوبات  نیز بین نیازمندان توزیع شده است و امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی بیشتری تهیه و توزیع شود.

حسین زاده اظهار داشت: از آغاز سال نو و تقارن آن با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان فعالیت های متعددی از جمله سرکشی و عیادت از بیماران، تهیه و توزیع غذای گرم، تهیه و توزیع نان بین نیازمندان انجام گرفته است.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی