پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۶

اجرای طرح‌های آموزشی تشویقی خادمیاران آران و بیدگل در شب های قدر

خادمیاران و یاوران کانون تخصصی خدمت رضوی تعلیم و تربیت در آران و بیدگل همزمان با شب‌های قدر و اجرای طرح‌های آموزشی، تشویقی و کمک درسی علاوه بر اهدای بسته‌های ارزاق به ارزش ۳۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال جسم و روح دانش آموزان را تقویت و برکت بخشیدند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون تخصصی خدمت رضوی تعلیم و تربیت در آران و بیدگل گفت: خادمیاران و یاوران این کانون با مساعدت خیرین در سایه محبت رضوی و عشق علوی و شب های قدر هشت بسته ارزاق شامل هشت بطری روغن یک لیتری و ۲۵ کیلوگرم برنج ایرانی به ارزش ۲۰ میلیون ریال را در یکی محلات توزیع کردند.
الهه دشتی، عیادت دو نفر از خادمیاران و یاوران کانون‌ تخصصی تعلیم و تربیت در آران و بیدگل از یک دانش آموز بیمار را یادآور شد و افزود: خادمیاران و یاوران رضوی با عیادت و دلجویی از این دانش آموز در شب قدر و اهدای بسته نبات تبرکی، مواد خوراکی، بازی فکری و مداد رنگی به ارزش ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال شادی و آرامش روحی و قلبی را به او و خانواده‌اش هدیه کردند.
وی، همچنین اعطای بسته‌های تبرکی شکلات و گل سر به ارزش یک میلیون ریال به دختران شرکت کننده در محفل قرائت قرآن محله دروازه به نیت امام رئوف را تاکید و اظهار کرد: زبان تشویق کارهای خوب کودکان و نوجوانان دختر و پسر دانش آموز در آموزش و پرورش  یکی از بهترین راههای مهارتی برای ترغیب آنها به تحصیل علم و کسب تربیت اسلامی در سایه معارف دینی و قرآنی است.
به گفته وی، خیرین و یاوران  رضوی کانون‌ تعلیم و تربیت در آران و بیدگل همچنین پس از تهیه چهار کتاب کمک درسی به ارزش ۱۰ میلیون ریال برای مقطع دبیرستان پایه دوازدهم و اهدا به دو دانش آموز در سطح شهر مصداق تحصیل علم در شب‌های قدر و اهمیت به علم و دانش را مشق کردند.
چهار کانون تخصصی بانوان و خانواده، تعلیم و تربیت، بهداشت و سلامت، خبر و فضای مجازی در دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل در کنار ۱۰ کانون عمومی این شهرستان فعالیت دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی