پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۶

اطعام علوی روزه‌داران آران و بیدگلی به همت خادمیاران سلطان طوس

خادمیاران، یاوران و خیران کانون خدمت رضوی سلطان طوس در آران و بیدگل همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین امام علی(ع) و تامین هزینه ۲۴۵ میلیون ریالی ضمن اطعام و اکرام روزه داران با عشق علوی از آنها کارگشایی کردند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون خدمت رضوی سلطان طوس در آران و بیدگل گفت: یاور رضوی این کانون با مساعدت خیرین در شب ۱۹ ماه  مبارک رمضان ۴۰۰ پرس غذای گرم را با تامین هزینه ۵۰ میلیون ریالی بين نمازگزاران روزه‌دار مسجد حاج عبدالصمد و تعدادی خانواده‌ آبرومند توزیع کرد.
مجید دادخواه، تهیه ۳۴ بسته معیشتی و تقسیم بین نیازمندان و ایتام در شب‌های قدر توسط یاور رضوی و خادمیاران کانون سلطان طوس را یادآور شد و افزود: هر بسته‌ معیشتی شامل برنج، مرغ، خرما، حبوبات، روغن و چای به ارزش ۱۳۶ میلیون ریال بود.
وی تصریح کرد: مبلغ پنج میلیون ریال نیز به عنوان کمک هزینه افطاری شب‌های قدر یک مدرسه توسط یاور کانون سلطان طوس تامین و پرداخت شد.
به گفته وی، یاور رضوی دیگر کانون سلطان طوس به نيت مولا امام علی(ع) در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان هشت دست لباس دخترانه ۲ تا پنج سال و چهار عروسک اسباب بازی به ارزش ۱۸ میلیون ریال را به خانواده مددجو تحويل داد.
دادخواه، همچنین خرید یک دستگاه کولر آبی برای نمازخانه مدرسه پسرانه محدوده شهرک رسالت با تعامل یاور کانون سلطان طوس را تاکید و اظهار کرد: هزینه  ۶۰ میلیون ریالی کولر توسط  خیرین پرداخت می‌شود.
کانون سلطان طوس با ۱۵ خادمیار شامل ۶ نفر از برادران و ۹ نفر از بانوان و همراهی ۱۷ یاور رضوی در آران و بیدگل فعالیت دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی