پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۳۱

برگزاری جشن بزرگ روزه اولی‌های طبس در میقات الرضا

همزمان با ایام پایانی ماه مبارک رمضان مراسم جشن 1200 نفر از روزه اولی‌های پسر و دختر شهرستان طبس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، جشن بزرگ 1200 نفر از روزه اولی های پسر و دختر شهر طبس همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس و اجرای حجت الاسلام مهاجر از مجریان حرم مطهر رضوی و گوهری از مجریان شهرستان با حضور جمعی از مسئولین فرهنگی و اجرایی در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد.
 حجت الاسلام و المسلمین محمدی در این مراسم گفت: خداوند متعال عقل را ملاک تکلیف انسان ها قرار داده است و بازخواست خداوند از ما در روز قیامت به خاطر داشتن نعمت عقل است.
وی با اشاره به اینکه شما دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده اید بندگان شایسته خداوند هستید، افزود: خداشناسی و عدم اطاعت از شیطان و در یک جمله تشخیص خوبی ها و بدی‌ها را می‌توانیم با مراجعه به عقل بفهمیم.
این خبرحاکی است در این مراسم 1200 بسته متبرک فرهنگی و متبرک با مشارکت شهرداری طبس و گروه جهادی نصر 313 تهیه شده بود به دانش‌ آموزان حاضر در برنامه اهدا شد و در پایان تمامی شرکت کنندگان میهمان سفره افطاری میقات الرضا شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی