پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی خبر داد؛ 
۱۴۰۲-۰۱-۳۱

خدمت‌رسانی ۱۶ پایگاه فوریت‌های پزشکی در مراسم نماز عید فطر حرم مطهر رضوی 

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از آمادگی کامل دارالشفای امام(ع) و 16 پایگاه فوریت‌های پزشکی برای ارائه خدمات اورژانسی به زائران و مجاوران در مراسم نماز عید فطر بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) خبر داد. 

دکتر سیدسعید سعیدی شهری در آستانه عید سعید فطر در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی حضور گسترده مردم خداجوی مشهد و زائران در مراسم نماز عید فطر حرم مطهر رضوی، علاوه بر 8 پایگاه ثابت فوریت‌های پزشکی، 8 پایگاه سیار در اماکن متبرکه رضوی از ساعت 5:30 صبح روز عید تا پایان مراسم آماده‌باش هستند. همچنین در تعطیلات دو روزه عید فطر  9 پایگاه فعال خواهد بود. 
وی با اشاره به استقرار 12 دستگاه آمبولانس در زمان برگزاری مراسم نماز عید فطر در دارالشفای امام(ع) و حرم مطهر رضوی گفت: در صورت نیاز، بیماران با این آمبولانس‌ها به بیمارستان‌های سطح شهر مشهد برای دریافت خدمات تکمیلی پزشکی منتقل می‌شوند.  
مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با تأکید بر مشارکت جمعی از خادمیاران سلامت رضوی در ارائه خدمات پزشکی صحن و سرای رضوی در تعطیلات عید فطر افزود: در مجموع حدود 100 نیروی فوریت‌های پزشکی در ارائه خدمات اورژانسی به دلدادگان حضرت ثامن الحجج(ع) در مراسم نماز عید مشارکت خواهند داشت.
وی تصریح کرد: اورژانس 115، مدیریت رفاه زائران حرم مطهر رضوی، معاونت اماکن متبرکه حرم مطهر و بنیاد کرامت رضوی، از جمله نهادهای همکار با این مؤسسه به منظور حفظ سلامت و آرامش نمازگزاران حاضر در مراسم عید فطر این آستان مقدس هستند. 
 

ارائه خدمات متنوع پزشکی در تعطیلات عید فطر
دکتر سعیدی شهری اظهار کرد: دارالشفای امام(ع) هم با افزایش نیرو در بخش‌های فعال خود؛ از بخش پزشکان عمومی تا تزریقات، پانسمان و سرم‌تراپی و اورژانس، به عموم بیماران زائر و مجاور به صورت شبانه‌روزی در تعطیلات عید فطر خدمات‌رسانی می‌کند. 
وی همچنین از فعالیت شبانه‌روزی آزمایشگاه و رادیولوژی دارالشفای امام(ع) در تعطیلات عید فطر در راستای ارائه خدمات به بیماران اورژانسی خبر داد.
مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی ادامه داد: بخش همودیالیز و پلی‌کلینیک دندانپزشکی این مرکز درمانی در شیفت‌های صبح و بعدازظهر پذیرای بیماران خواهد بود. 
وی گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی از طریق تماس با شماره داخلی 2424 و شماره عمومی 32002424، در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به بیماران اورژانسی این آستان ملکوتی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی