پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۰۳

اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) 

مراسم نماز عید سعید فطر با حضور پرشور مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان طبس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با اول ماه شوال نماز عید سعید فطر با حضور خیل عظیم زائران و مجاوران به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) اقامه شد.

در این محفل معنوی حجت الاسلام و المسلمین محمدی گفت: کمترین پاداشی که خداوند در روز عید فطر به بندگان خوب خدا می‌دهد بخشایش گناهان به عظمت ماه مبارک رمضان است.
وی با اشاره به ابنکه ثمره نگه داشتن این عبادت‌ها و مواظبت بر عمل مهم تر از خود آن است، اظهار کرد:  شیطان بزرگ ابزارهای مختلف برای فریب افراد جامعه دارد که مهم‌ترین آن در قالب تهاجم فرهنگی است.
امام جمعه طبس با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) با نجابت و عفاف و حجاب به این جایگاه رسیدند که آن حضرت را باید الگو قرار دهیم، ابراز کرد: زن بی حجاب امنیت ندارد و از آثار بدحجابی تزلزل بنیان خانواده هاست.
 در این برنامه از نمازگزاران پذیرایی به عمل آمد و کارت قنوت و بروشور زیارت آقا با مساعدت سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در بین حاضرین در محفل توزیع شد.
ادای احترام به مقام شامخ شهدای آرمیده در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و یادمان شهید محمد منتظر قائم تنها شهید واقعه طبس با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس و جمعی از مسئولین فرهنگی و برگزاری کارگاه زنده خوشنویسی خط معلی "گلشن وحی" با حضور استاد بحرینی از اساتید برجسته خوشنویسی کشور دیگر برنامه‌های اجرایی قبل از اقامه نماز عید سعید فطر در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی