پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۳۱

تلاقی ورزش با فرهنگ قرآنی از اهداف کانون ورزش است

مدیر کانون تخصصی خدمت رضوی ورزش استان البرز گفت: تلاقی روحیه ورزشی و‌ انس با قرآن کریم از اهداف مهمی است که در کانون ورزشی دنبال می شود و برای تحقق آن اهتمام ویژه داریم.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در میان‌ جامعه ورزشی، خادمیاران کانون تخصصی ورزش استان البرز محفل انس با قرآن کریم را در مسجد سیدالشهداء با حضور پرچم معطر حرم امام رضا علیه السلام برپا کردند.

در این جلسه که معطر به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید با اجرای قاری برجسته بین المللی استاد سعید پرویزی و تواشیح و همخوان بود، با ورود پرچم مطهر رضوی و جمع خوانی صلوات خاصه امام رئوف حال و هوای مشهدالرضا بر فضا حاکم شد.

سعید پرویزی بعداز ادای احترام به پرچم امام رضا علیه السلام تلاوت جذاب و زیبایی از آیات سوره  الصافات داشت. 

غلامرضا دهقان مسئول کانون تخصصی ورزش در این مراسم گفت: این کانون اولین فعالیت خود را از دیدار با خانواده معظم شهید ورزشکار آغاز کرد تا علاوه بر تبرک جویی، تلاش کنیم نام و یاد شهدا را در عرصه ورزشی همیشه زنده نگه داریم.

وی ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم نیز با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در بین ورزشکاران انجام می شود.

دهقان از برگزاری برنامه های ورزشی متنوع برای خادمیاران استان در آینده نزدیک خبر داد که علاوه بر هم راستا بودن با سر فصل های ارائه شده از طرف آستان قدس رضوی به تقویت روحیه ورزشی خادمیاران منجر شود.

در این محفل برای نوجوانان قرآنی با طرح سوالاتی مسابقه برگزار و در انتها به ۲۰ نفر کارت هدیه اهدا شد.

همچنین به قید قرعه در میان قاریان جوان و‌ نوجوان لوازم ورزشی از قبیل توپ فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، فوتبال دستی و کوله پشتی توزیع شد.

این محفل یک شگفتانه قرآنی نیز داشت، علی نجفی ۴ ساله سوره های مبارکه شمس و ضحی را به زیبایی تلاوت کرد و هدایای نقدی از کانون تخصصی ورزش و از خادمیاران کانون مرکزی حامل پرچم حرم دریافت کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی