پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خادمیاران رضوی عنبرآباد صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۲-۰۲

پخت و توزیع ۳ هزار طعام نذری در ماه مبارک رمضان

به همت موسسه امیرالمؤمنین و کانون تخصصی امور بانوان و خانواده خادمیاران رضوی شهرستان عنبرآباد ۳ هزار طعام نذری طبخ و بین روزه داران نیازمند سطح شهر و حاشیه شهر توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، نرگس شیخ اسدی، مسئول کانون تخصصی امور بانوان و خانواده عنبرآباد گفت: بی تردید هرگز افطاری دادن جای روزه واجب را نمی‌گیرد، اما در ارزیابی ثواب، گاهی ثواب افطاری بیشتر است. 

شیخ اسدی افزود: افطاری عبادت است به شرطی که قصد قربت باشد، چون اگر در یک کاری قصد قربت نباشد عبادت نیست. تمامی کارها اگر برای خدا باشد عبادت است. 

شیخ اسدی بیان کرد: این سنت حسنه و زیبا که درماه مبارک رمضان نمود و نما دارد، سنت "افطاری دادن " است که متاسفانه گاهی به سبب تجمل گرایی این سنت نیکو و پسندیده مورد غفلت واقع می‌شود.  

شیخ اسدی ادامه داد: افطاری دادن موجب انس و الفت، انفاق و ترویج خوبی ها و دوستی هاست. افطاری موقعیتی فراهم می‌کند تا روزه داران در برخورد با یکدیگر از ایمان و صبر یکدیگر تاثیر بگیرند و اعتقادات خود را تقویت کنند. 

شیخ اسدی در پایان بیان کرد : تعداد ۳هزار طعام نذری در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان سطح شهر و حاشیه شهر توزیع شد.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی