پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با هدف ترغیب به امور معنوی صورت پذیرفت؛
۱۴۰۲-۰۲-۰۳

تقدیر از کودکان شرکت کننده در برنامه های فرهنگی مساجد رضوان رفسنجان

مسئول کانون محله ای خدمت رضوی شهدای رضوان گفت: خادمیاران رضوی کانون محله ای دهستان رضوان رفسنجان، از کودکان شرکت کننده در برنامه های مذهبی و فرهنگی در ایام ماه مبارک تجلیل کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، اکبر حسنی اظهار کرد: در راستای تشویق کودکان به حضور بیشتر در مساجد کانون خادمیاران رضوی شهدای رضوان تصمیم به تجلیل از کودکان و دانش آموزانی که در ایام ماه مبارک رمضان در مراسمات نماز جماعت جلسات قران شرکت کرده اند و یا مکبر بودند گرفتند.

حسنی افزود: به۵۰ نفر از کودکان و دانش آموزان شرکت کننده در برنامه های فرهنگی و مذهبی در مساجد الزهرا اسماعیل آباد، فیض آباد و شمس آباد کریم هدایایی به ارزش ۵۰ میلیون ریال اهدا شد.

وی با اشاره به جایگاه انسان سازی مسجد، بیان داشت: فضای معنوی ماه رمضان می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای جذب نوجوانان و ماندگاری دائمی ایشان در مسجد ایجاد کند. در واقع خداوند در ماه مبارک رمضان یک فضای تربیتی زیبایی ایجاد کرده است و خادمیاران رضوی و فعالان فرهنگی می‌توانند از این فضا در راستای جذب نوجوانان به مساجد استفاده کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی