پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۰۵

برگزاری آیین گرامیداشت حادثه بزرگ طبس در میقات الرضا

آیین گرامیداشت یوم الله پنجم اردیبهشت ماه، سالروز شکست مفتضحانه آمریکای جنایتکار در صحرای طبس با میزبانی آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، آیین گرامیداشت یوم الله پنجم اردیبهشت ماه، سالروز شکست مفتضحانه آمریکای جنایتکار در صحرای طبس و شهادت تنها شهید حادثه محمد منتظر قائم در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی در این مراسم گفت: آمریکا مانور طبس را ماه‌ها در صحرای سینای مصر تمرین کرده بودند ولی دشمنان ما در محاسباتشان اشتباه کرده و خداوند را در این عملیات نگنجانده بودند.
وی با بیان اینکه این امدادهای الهی هزاران موردش در زمینه انقلاب اتفاق افتاده است و این باور مردم عزیز ایران است، اظهار کرد: یکی دیگر از نعمت های الهی افول آمریکا در جهان است که به گفته رهبر معظم انقلاب این افول آغاز شده است.
این خبرحاکی است در حاشیه این مراسم کارگاه «عموی مهربان» ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت سوره مبارکه فیل برگزار شد که در قالب این کارگاه 313 مرتبه سوره مبارکه فیل تلاوت و واقعه شکست آمریکا در صحرای طبس در قالب قصه، شعر، نقاشی و رنگ آمیزی برای مخاطبین تبیین شد.
 قرائت مجلسی قرآن کریم، دکلمه‌خوانی دانش آموز دبستان شکوفه‌های رضوی وابسته به آستان مبارک، پخش مستند «مرد شنی» و تجلیل ازحسین نظری تهیه کننده و کارگردان این مستند،  نمایش بقایای هواپیما و هلی کوپترهای آمریکا، برپایی نمایشگاه کتاب و نرم افزار تحت عنوان «افول ابرهه» و نمایش کتاب‌های مرتبط با حادثه بزرگ طبس و بازدید مسئولان فرهنگی و اجرایی حاضر در برنامه از کارگاه کودک و نوجوان «عموی مهربان» دیگر برنامه‌های برگزار شده در حاشیه  این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی