پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۰۵

 «كاربردهاي هوش مصنوعي در زندگي روزمره انسان» در دانشگاه امام رضا(ع) بررسی شد

مركز نوآوري و كارآفريني دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) كارگاه آموزشي «كاربردهاي هوش مصنوعي در زندگي روزمره انسان» را ويژه دانشجويان واحد خواهران برگزار كرد.

به گزارش آستان‌نیوز، مهندس محسن سه صنعت كارشناس امنيت اطلاعات و شبكه در اين كارگاه دو ساعته كه با حضور دانشجويان رشته‌هاي مختلف در سالن شهيد سليماني واحد خواهران برگزار شد، ضمن بيان تأثيرات مثبت هوش مصنوعي در زندگي روزمره انسان، روش‌هاي حل تمرينات  و مسائل دانشگاهي و مقاله نويسي به كمك هوش مصنوعي را مورد بررسي قرار داد.
وي عنوان كرد: در دنيايي كه فناوري ‌هاي مختلف روز به روز همگام با نوآوري ‌هايي كه به كار مي‌گيرند در حال گسترش و پيشرفت هستند، هوش مصنوعي در حال طي كردن مسير خود براي ايجاد تأثيرات مثبت در زندگي بشر است.
به گفته اين كارشناس امنيت اطلاعات و شبكه، كاربرد هوش مصنوعي به يك زمينه خاص محدود نمي‌ شود و تمامي بخش‌ هاي زندگي انسان مانند هنر، پزشكي، بازي و سرگرمي، هوا و فضا را در بر مي گيرد.
وي گفت: چت جي پي تي (ChatGPT) جديدترين و هوشمندترين مدل زبان مبتني بر هوش مصنوعي است كه در بسياري از رشته ها مي توان از آن بهره گرفت.
اين متخصص فناوري اطلاعات، كاربردهاي هوش مصنوعي در زندگي روزمره و ساخت شخصيت مجازي توسط هوش مصنوعي را يكي از ابزارهاي پركاربرد و مهم اين تكنولوژي معرفي كرد و افزود: با استفاده از الگوريتم‌هاي يادگيري ماشين و شبكه‌هاي عصبي عميق مي‌توان به صورت خودكار و بر اساس الگوهاي رفتاري، رفتار و تعاملات شخصيت مجازي را تعريف كرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی