پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر توسعه بازار و بازرگانی انتشارات به‌نشر خبر داد
۱۴۰۲-۰۲-۱۸

 حضور به‌نشر با هزار عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 

مدیر توسعه بازار و بازرگانی به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از ارائه هزار عنوان کتاب انتشارات به‌نشر درسی‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از 20 تا 30اردیبهشت برگزار می شود، خبر داد و تصریح کرد: در این دوره ازبرگزاری نمایشگاه کتاب، به‌نشر نیزهمانند ادوار قبل در دو بخش کودک و نوجوان  و عمومی با مجموع 300 متر فضای فیزیکی با ارائه آثار جذاب و پرمخاطب جدید در موضوعات متنوع  حضور دارد. 

خلیل پورزندی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب فرصتی برای تجدید دیدار با مخاطبان و گپ و گفت‌و گو با آنان است و امسال به‌نشر با ارائه آثار به روز و پر مخاطب، برگزاری برنامه‌های مختلف رونمایی کتاب و نشست‌های کتاب محور میزبان حضور علاقه‌مندان به علم و فرهنگ خواهد بود.
 

انتشارات آستان قدس رضوی؛ یکی از پیشکسوتان عرصه نشر 

 او ادامه داد: در تمام ادوار44 ساله انقلاب اسلامی از بیانات مقام معظم رهبری همواره بحث کتاب و کتابخوانی جزئی از دغدغه‌های ایشان بوده به نحوی که معظم له در این موضوع به صورت شخصی با تقریظ و معرفی اثر تلاش در شناخت و ترویج این فعالیت اثر گذار فرهنگی داشته‌اند.

مدیر توسعه بازار و بازرگانی به‌نشر افزود: این آستان مقدس با قدمت نزدیک به یک قرن فعالیت نشر و تولید بیش از شانزده هزار عنوان کتاب در قالب نزدیک به 90 میلیون نسخه به عنوان یکی از پیشکسوتان و بزرگان این عرصه همواره از زمان تشکیل اولین نمایشگاه در این رویداد فرهنگی با حضور مثمر ثمر مؤسسات خود تاثیر بسزا و پررنگی داشته است.

 پورزرندی تصرح کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در دوره‌های مختلف برگزاری، همواره مورد اقبال و استقبال علاقه‌مندان و دوست‌داران کتاب بوده است. ناشران، تولیدکنندگان، نویسندگان، تصویرگران و همه فعالان حوزه نشر نیز در طول ایام برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مخاطب‌شناسی و مسئله‌یابی و برنامه‌های سال آینده خود را پی ریزی می‌کنند.
 

پیوند سامانه خرید از کتابفروشی با نمایشگاه کتاب 

مدیر توسعه بازار و بازرگانی انتشارات به‌نشر با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران علاوه بر رویداد بزرگ فرهنگی برای همه اهالی فرهنگ و هنر و دوستداران این حوزه، به‌عنوان تماشاخانه سرگرم کننده فرهنگی و مجموعه‌ای سالم در خدمت همه خانواده‌ها و تمام اقشار جامعه قرار می‌گیرد، افزود: از زمان همه‌گیری ویروس منحوس کرونا برپایی، نمایشگاه کتاب ممکن نبود. سال گذشته با کم رنگی نسبت به سال‌های اوج خود برگزار شد، در این میان فضای مجازی به کمک صنعت نشر شتافت و با همه نقدها و فراز و نشیب‌ها و کوتاهی‌ها،  نگذاشت مشعل این رویداد فرهنگی بی فروغ شود. این مهم هر ساله در اردیبهشت‌ماه در مصلی بزرگ تهران برپا می‌شود، همچنین امسال با تدابیر خانه کتاب و ادبیات پیش بینی شده تا کتابفروشان نیز در این رویداد نقش آفرینی داشته و مورد بی مهری قرار نگیرند.
 پور زرندی تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به‌عنوان یک معرکه فرهنگی، محل عرضه تولیدات کلان‌ صنعت نشر کشور است که این رویداد فرهنگی می‌تواند آخرین پیشرفت‌های فکری، اجتماعی و... جامعه ایران اسلامی و تولیدات فرهنگی سایر کشورها را برای همگان به نمایش بگذارد.
وی افزود: سی‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همزمان با فعالیت بخش حضوری با بستر مجازی نیز همراه خواهد بود، البته، این اقدام معایب و محاسنی را هم به دنبال دارد. علاقه‌مندان در مناطق محروم یا کم برخوردار که امکان حضور در رویداد بین‌المللی را ندارند می‌توانند از این رویداد فرهنگی بهره‌مند شده و کتاب‌های مورد نظر و درخواست خود را گزینش و سفارش دهند و به صورت رایگان در محل اعلام شده تحویل گیرند. 
 

حضور انتشارات به‌نشر در نمایشگاه کتاب تهران با ارائه آثار پر مخاطب

وی ادامه داد: در این دوره از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران از سوی انتشارات به‌نشر، نشست‌های کتاب محور و برنامه‌های جنبی نیز برگزار خواهد شد. از سایر شگفتانه‌های امسال می‌توان  به عرضه و رونمایی چندین کتاب صوتی را مطرح کرد که بی شک مورد اقبال مراجعان خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی