پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۰۶

ارائه آخرین دستاوردهای شرکت کمباین‌سازی ایران در نمایشگاه کشاورزی شیراز

با هدف معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای حوزه ادوات کشاورزی، شرکت کمباین سازی ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی شیراز حضور یافته است.

به گزارش آستان نیوز، در این نمایشگاه که از امروز آغاز به کار کرده است، شرکت‌های برتر در حوزه ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده ها، تجهیزات گلخانه‌ای و سیستم‌های آبیاری حضور دارند.
 

عرضه انواع کمباین و ادوات کشاورزی
مدیرعامل شرکت کمباین سازی ایران اظهار کرد: این مجموعه با رویکرد ایجاد ارتباط نزدیک با مشتریان فعلی و بالقوه و نیز حفظ و توسعه بازار در نمایشگاه شیراز شرکت کرده است.
علی اصغر حمیدی فرد گفت: حضور در نمایشگاه‌هایی از این دست، امکان برقراری ارتباط و طرح مسائل تخصصی را با مسئولان و کارشناسان حوزه کشاورزی فراهم می‌کند.
او با اشاره به برنامه‌های این شرکت در نمایشگاه تصریح کرد: عرضه دستگاه‌ها و ماشین‌آلاتی همچون کمباین برداشت غلات، کمباین برداشت برنج، تراکتورهای زراعی و شالیزار، سیستم ضد تگرگ، بیلر بسته‌بندی علوفه و دستگاه نشاکاری، بخشی از این برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.
حمیدی فرد ادامه داد: شرکت‌های حاضر در نمایشگاه شیراز در فضایی شامل ۵ سالن مجزا، محصولات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.
او افزود: کمباین سازی ایران به عنوان شرکت پیشرو و دانش محور با بیش از نیم قرن سابقه در ارائه خدمات در حوزه کشاورزی و برای تامین نیاز کشاورزان و باغداران فعالیت می‌کند.
گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی شیراز از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از غرفه شرکت کمباین سازی ایران در سالن حافظ از ساعت 15 تا 21 دیدن کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی