پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۰۶

بازدید پژوهشگران بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی از نمایشگاه «رواق خدمت»

جمعی از پژوهشگران بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی از نمایشگاه «رواق خدمت» بازدید کردند.

به گزارش آستان‌نیوز، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در حاشیه این بازدید گفت: سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه جمعی متشکل از 25 پژوهشگر و محقق این مرکز در نمایشگاه رواق خدمت واقع در سالن همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی حضور یافتند و با فعالیت مجموعه های مختلف آستان قدس رضوی آشنا شدند.
میثم محتاجی افزود: بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی در سال گذشته 100 عنوان کتاب چاپ نخست را به بازار نشر عرضه کرده است که این آثار در نمایشگاه رواق خدمت در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.
محتاجی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین سایر فعالیت‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در حوزه‌های علمی- پژوهشی اعم از نشست‌های علمی - پژوهشی، کرسی‌های  علمی- ترویجی، کلان طرح‌های ملی و بین‌المللی، تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز و دوره‌های آموزشی و پودمانی در این نمایشگاه در معرفی شده است.
وی گفت: برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها در آستان قدس رضوی علاوه بر آشنایی مخاطبان با فعالیت‌های مختلف این مجموعه بزرگ موقوفاتی جهان اسلام، انگیزه خوبی برای کارکنان آستان قدس رضوی است و خدمات و آثار آنان در حوزه‌های مختلف علمی و فرهنگی، اقتصادی، درمانی، خدمات رسانی و... معرفی  و به نمایش گذاشته شده است.
محتاجی همچنین در ادامه با اشاره به فضای نماشگاه رواق خدمت گفت: خوشبختانه تبلیغات محیطی و آرایه‌های به کار رفته در این نمایشگاه کاملا منطبق با آرایه‌های معماری حرم مطهر رضوی است و فضایی کاملا روحانی و در آمیخته با هنر و معماری اسلامی شکل گرفته است.
وی تصریح کرد: مخاطب در این نمایشگاه احساس آرامش خاصی دارد و سعی شده از فضای کسل کننده دور شده و فضایی کاملا جذاب را برای مخاطب ایجاد کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی