پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۰۶

کتاب «سه نکته مامان‌ها» اثر کلر ژوبرت در به‌نشر منتشر شد

کتاب «سه نکته مامان‌ها» با قلم و تصویرگری کلر ژوبرت به‌تازگی توسط به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) چاپ و روانه بازار نشر شده است.

به گزارش آستان‌نیوز، این کتاب داستانی مصور روایت گفت‌وگوی دوستانه هزار پایی به نام «پاپاپا» و بچه زنبورها است که «پاپاپا» می خواهد برای تشکر از مادر و پدرش که به او خیلی محبت می‌کنند راهی پیدا کند. در این مسیر بچه زنبورها به کمک او می‌آیند. در این اثر کودکان در قالب قصه‌ای فانتزی شیرین و جذاب، با موضوع احترام و تکریم والدین و روش‌های خوشحال کردن آن‌ها آشنا می‌شوند.
 در کتاب «سه نکته مامان‌ها» داستان، متن نوشتاری و تصویر در کنار یکدیگر روایت کتاب را پیش می‌برند، کلر ژوبرت با انتخاب تصاویری شاد و ساده، همراه با به‌کار‌گیری تنوع رنگی مناسب کتاب را تأثیر‌گذارتر کرده است، به گونه‌ای که دیدن رنگ‌ها در دوره‌ی سنی 7 تا 9 سال با کمک ورق زدن کتاب می‌تواند به تقویت قوه‌ی بینایی کودک کمک کند.
کلرژوبرت نویسنده فرانسوی و تنها نویسنده خارجی حوزه کودک و نوجوان است که به زبان فارسی تسلط دارد و برای مخاطب این سن قلم می‌زند. او لیسانس علوم تربیتی، فوق‌لیسانس ادبیات کودک (از راه دور از دانشگاه «لومان» فرانسه) و تحصیلات حوزوی (سطح دو) دارد. از او آثار دیگری همچون مجموعه 8 جلدی«یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی»، مجموعه 4 جلدی«داستان‌های شکر خدا»، «یک داستان دنباله دار» در انتشارات به‌نشر چاپ و منتشر شده است که کتاب‌های «یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی» در سال 1397، برگزیده شانزدهمین «جشنواره کتاب رشد» شد. 
همچنین کتاب داستان «کفش‌های بافتنی» از مجموعه 4جلدی داستان های شکر خدا در سال 1398، نامزد دریافت جایزه کتاب سال «شهید حبیب غنی‌پور»، را کسب کرده است.
کتاب «سه نکته‌ی مامان‌ها» در 24 صفحه مصور ، قطع خشتی،  شمارگان 5 هزار نسخه منتشر شده و با قیمت 40 هزار تومان در دسترس کودکان و نوجوانان قرار دارد. علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب یا مشاهده سایر آثار می‌توانند به فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی کتاب این انتشارات به آدرس www.behnashr.com مراجعه کنند. درخواست ارسال کتاب را به شماره 09027652008 پیامک کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی