پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در نشست مشترک رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی با معاونان دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد،
۱۴۰۲-۰۲-۰۷

اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی در جهت ارائه راهکارهای علمی برای مسائل آستان قدس رضوی

در نشست رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و معاون سرمایه انسانی آستان قدس رضوی با معاونان دانشگاه آزاد اسلامی، راهکارها و روش‌های حل موضوعات مختلف آستان قدس رضوی مطرح شد.

 به گزارش آستان نیوز، نشست مشترکی با حضور معاونان دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و معاون سرمایه انسانی آستان قدس رضوی در محل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی با موضوع بررسی راهکارهای علمی برای حل موضوعات آستان قدس رضوی برگزار شد.
دکتر علی اکبر عصارنیا معاون سرمایه انسانی آستان قدس رضوی اظهار کرد: آستان قدس رضوی به واسطه فعالیت‌های گسترده و متنوعی که دارد در موضوعات بسیاری آماده استفاده از ظرفیت علمی دانشجویان و هیئت علمی دانشگاه‌ها است و از تجربیات و دانش حوزه‌های مختلف در رفع مسائل استفاده می‌کند.
وی افزود: یکی از حوزه‌های مورد نیاز آستان قدس رضوی شاخص پژوهی و اثر بخشی برنامه‌ها است و پس از آن نیاز به الگویی برای سنجش بهره‌وری داریم.
دکتر عبدالحمید طالبی رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در ادامه این نشست عنوان کرد: پایان نامه‌های دانشگاه‌ها بایستی با نیازهای جامعه گره بخورد و یکی از این بخش‌ها می‌تواند نیازهای آستان قدس رضوی باشد.
دکتر طالبی ادامه داد: طبق سیاست گذاری‌های آستان قدس رضوی پیوست‌های علمی و فرهنگی در آستان قدس رضوی توسط دانشگاه‌ها و بخش‌های پژوهشی بررسی و تولید می‌شود و در همین راستا می‌توان با ارتباط دانشگاه‌ها مسائل و موضوعات را با همکاری سایر دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی حل کرد.
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) حلقه وصل طرح موضوعات آستان قدس رضوی با دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.
دکتر جعفر مروارید دستیار ویژه و معاون طرح و برنامه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی همچنین بیان کرد: صورت‌بندی مسائل باید در پایان‌نامه‌ها به‌درستی مطرح شود تا پژوهشگر، دانشجو و استاد راهنما بتواند در حل مسئله مشارکت داشته باشد.

وی ادامه داد: موارد و مسائل بسیار مهمی ازجمله زیارت و مسائل مهم دیگری مانند روانشناسی زیارت، جامعه‌شناسی زیارت و بهداشت زیارت و حتی تمدن ایرانی اسلامی مواردی هستند که می‌تواند به‌واسطه پایان‌نامه‌ها و مطالعات علمی مورد بررسی قرار گیرند و راهکار ارائه دهند.
دکتر مروارید ادامه داد: موضوع زیارت هم اکنون بخشی از پایان نامه های دانشجویان دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) را به خود اختصاص داده است.
دکتر علی اکبری سرپرست معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: الگوی طراحی شده و موفقی را برای ارائه راهکارهای علمی از طریق پایان نامه های دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی طراحی و اجرا کرده ایم که یکی از نمونه های موفق آن در پدافند غیر عامل است.
وی ادامه داد: دسترسی های لازم برای طرح لایه های موضوعی آستان قدس رضوی ارائه می شود و مسئولان می توانند در صورت تایید پیشنهاده ها با محققان و اساتید راهنما جلسات تکمیلی را برگزار نمایند. 
محمدهادی همایون سرپرست معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی نیز عنوان کرد:دانشگاه آزاد اسلامی دارای ظرفیت 24 هزار نفر هیئت علمی است و قابلیت طرح و حل مسائل آستان قدس رضوی را در بسیاری از موضوعات طرح شده، دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی