پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی:
۱۴۰۲-۰۲-۰۷

خادمیاران نوجوان، مروجان مهرورزی و رأفت هستند

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: خادمیاران نوجوان حرم مطهر رضوی به عنوان لشکر جوان و پرتوان امام رضا(ع) با رعایت شأن زائر و مهرورزی در حین خدمت، معرف و مروج سیره رضوی هستند.

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسین شریعتی نژاد در همایش توجیهی خادمیاران جدید الاورود نوجوان حرم مطهر رضوی که در سالن همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، با اشاره به اینکه حرم مطهر امام رضا(ع) معبری روشن و نورانی به سوی ملکوت اعلی و پل ارتباطی با حقیقت هستی است، اظهار کرد: اتصال قلب و دل انسان به این حقیقت، موجب آرامش و شادابی روح و جان آدمی می‌شود.
 

نزدیکی بیشتر به امام رئوف
وی خطاب به خادمیاران نوجوان گفت: معتقدم که شما بزرگواران از لحظه‌ ملبس شدن به لباس خدمت، با امام رضا(ع) نسبت پیدا خواهید کرد و روز به روز به امام رئومان نزدیک و نزدیک تر‌ خواهید شد از همین رو از گذراندن دوران نوجوانی‌تان درب خانه امام رضا(ع) خشنود باشید که همین مصداق بارز عاقبت بخیری است.
معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی خدمتگزاری خادمیاران نوجوان در حرم مطهر امام رضا(ع) را نسبت به سایر خدمت‌ها تاثیرگذارتر و مفیدتر دانست و افزود: شما لشکر جوان و پرتوان امام رضا(ع) هستید از همین رو به عنوان نماینده این امام همام، رعایت شأن زائران را در حین خدمت، اولویت خود قرار بدهید.
 

تلاش برای ترویج سیره رضوی

حجت الاسلام شریعتی نژاد خاطرنشان کرد: سالانه در حرم مطهر امام رضا(ع) میزبان 30 میلیون زائر از سراسر کشورمان و کشورهای جهان اسلام هستیم و زائران، امام رضا(ع) را به عنوان امام مهربانی‌ها می‌شناسند از همین رو شما خادمان نوجوان باید با زائران از روی مهرورزی و رأفت برخورد کنید و مروج سیره رضوی باشید.
 

لزوم همگونی شئون زندگی خادمیاران نوجوان با سیره رضوی

کهندل، مدیر امور خدمه حرم مطهر رضوی نیز بر لزوم کسب معرفت خادمیاران نوجوان نسبت به جایگاه حرم مطهر رضوی و شأن امام رضا(ع) با هدف خدمت رسانی با کیفیت به زائران امام رئوف تاکید کرد و گفت: ابتدا شکرگذار نعمت خدمت به زائران حضرت ثامن الحجج(ع) باشید که شکرگذاری نعمت، موجب افزون شدن نعمت می‌شود.
وی با بیان اینکه خادمیاران نوجوان حرم مطهر رضوی سفیران امام رضا(ع) به شمار می‌روند، افزود: انتظار می‌رود که تمامی شئون زندگی یک خادم اهل بیت(ع) به لحاظ اخلاقی و رفتاری با امام سازگاری داشته باشد و باعث سربلندی اهل بیت(ع) شود.
مدیر امور خدمه حرم مطهر رضوی یادآور شد: خادمیاران نوجوان وجودشان سرشار از انرژی و اخلاص است از همین رو توصیه می‌کنم که در فضای حرم مطهر نسبت به رفتار و کردار خودتان کنترل داشته باشید چراکه عملکردتان بر روی دیدگاه زائران تاثیرگذار خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی