پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۰۷

ابلاغ برنامه‌های جدید کانون تخصصی ورزش رضوی استان البرز

اولین نشست کانون تخصصی ورزش رضوی البرز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کرج برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ غلامرضا دهقان، مسئول کانون تخصصی ورزش رضوی استان، در اولین نشست اعضای این کانون حضور یافت و پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و صلوات خاصه حضرت امام مهربانی‌ها، برنامه‌های جدید این کانون را تشریح نمود. 

دهقان در ابتدای این نشست که معاون دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی، اعضای کانون و جمعی از مربیان و چهره‌های شاخص ورزشی استان البرز نیز در آن حضور داشتند، اظهار داشت: امیدواریم که با عنایات خاصه حضرت ثامن الحجج علیه السلام، بنده به همراه شما عزیزان در محضر آن امام همام، لیاقت و توفیق خدمت داشته باشیم. 

مدیر کانون تخصصی ورزش رضوی ضمن راهنما خواندن شیوه نامه‌های تعیین شده توسط آستان قدس رضوی، تصریح کرد: این دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های مشخص شده کاملا راه را برای خدمت بهتر برای ما خادمان امام هشتم(ع) در حوزه ورزش روشن می‌کند و می‌توان ظرفیت‌های موجود را برای فعالیت‌های ورزشی در یک بازه زمانی کوتاه، شناسایی نمود.
دهقان گفت: شیوه‌نامه تعیین شده از سوی آستان قدس رضوی که به صورت چاپ شده در بدو ورود در اختیار خادمیاران قرار گرفت، شامل ۱۰ عنوان از مصادیق خدمت می‌باشد، ضمنا لازم به ذکر است که کانون از خدمات خادمیارانی که توانایی و ظرفیتی فراتر از این موارد قید شده در حوزه ورزش دارند، استقبال می کند.

وی افزود: فعالیت اصلی این کانون به صورت تخصصی در حوزه ورزش است و خدمات تخصصی ورزشی به عنوان اصلی‌ترین مصادیق خدمت تعریف شده و خادمیارانی که سابقه مربیگری و فعالیت ورزشی دارند می توانند عرصه خدمتی خود را در آن حوزه با توجه به علایق شخصی‌شان انتخاب کنند. 

دهقان ادامه داد: علاوه بر خدمات معمول ورزشی، خدماتی از قبیل مشاوره و مباحث آموزشی، خدمات کاربردی در بحث اجرا و پشتیبانی مسابقات و برنامه‌های ورزشی، خدمات پژوهشی، اردوهای جهادی، حوزه پیشکسوتان، ارائه خدمات زیرساختی اماکن ورزشی، خدمات خیریه، خدمات فرهنگی تفریحی، وقف و نذر نیز در حوزه‌های مرتبط با ورزش در این کانون انجام خواهد گرفت.

مسئول کانون تخصصی ورزش رضوی البرز بیان کرد: کانون تخصصی ورزش در ساختار تشکیلاتی خود در امور اجرایی و اهداف میان مدت و بلند مدت نیازمند یک تیم قوی پشتیبانی، یک خادم رابط در امور خادمیاران با سامانه و ارتباط با دیگر کانون‌های تخصصی و روابط عمومی در سطح استان و شهرستان‌ها می‌باشد که علاقه مندان در سامانه حتما در این شاخه‌ها اعلام آمادگی نمایند.

دهقان، در پایان ضمن تشکر از حضور معاون دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان البرز و خادمیاران کانون تخصصی ورزش اظهار داشت: اصل قضیه این است که ما خادمیارانی که به نوعی با حوزه ورزش قرابت داریم و عرصه ورزش را برای خادمی حضرت امام رئوف(ع) انتخاب کرده‌ایم، بتوانیم مبلغ این حوزه در جامعه باشیم و در هر شرایطی از تمام ظرفیت‌های استان در این زمینه استفاده کنیم و در اجرای برنامه‌هایی از قبیل برگزاری همایش پیاده‌روی، کوه نوردی، طیبعت گردی و مشارکت در رویدادهای ورزشی که در تخصص ما خادمیاران می باشد ظرفیت سنجی و برنامه ریزی کنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی