پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۰۷

حال و هوای ورزشی در بین دوستداران امام هشتم(ع) ایجاد کنید

معاون کانون های خدمت رضوی البرز گفت: کانون تخصصی ورزش رضوی حال و هوای ورزشی در بین علاقه‌مندان و دوستداران حضرت امام هشتم(ع) ایجاد کند.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ مصطفایی معاون دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان، ضمن حضور در جلسه کانون تخصصی ورزش و عرض خیرمقدم خدمت اعضای کانون و چهره‌های ورزشی البرز، اظهار داشت: در دو بند از حکم مدیریتی که توسط مقام معظم رهبری مد ظله العالی برای تولیت آستان قدس رضوی صادر شد و امروز آن را با نام منشور هفت‌گانه می‌شناسیم، تاکید به ارائه خدمات مطلوب دستگاه حضرت امام رضا(ع) به مجاورین و محرومین شده بود و در بند دیگری آمده بود که می‌بایست مجموعه آستان قدس رضوی به وسعت ایران اسلامی و حتی به وسعت جهان اسلام  گسترش پیدا کند.

مصطفایی گفت: در اجرای سیاست‌های مجموعه آستان قدس رضوی، خوشبختانه فرصت برای تمام آرزومندان خدمت به اهل بیت(ع) ایجاد شد و هدف اصلی این بود که خادمین تحت این عنوان مدال نوکری محرومان را بر گردن بیندازند و در شهر و منطقه سکونت خود، منشأ ارائه خدمات تخصصی مختلف به نیازمندان و دوستداران امام رئوف(ع) باشند.

وی افزود: با توجه به ایجاد فضای خدمتگزاری در تمام کشور، ۱۹ کانون تخصصی مختلف با توجه به توانمندی‌های خادمیاران سازماندهی شد که در این میان کانون تخصصی ورزش نیز جهت ارائه خدمات ورزشی توسط ورزشکاران و خادمیاران علاقه‌مند به این حوزه با هدف ارائه کلیه خدمات مرتبط با ورزش شکل گرفت.
مصطفایی تصریح کرد: بر اساس ارزیابی سال ۱۴۰۰ از ۱۱۰ هزار خادمیاری که عرصه مصداق خدمت انتخاب کرده‌اند، فقط ۲۰ درصد پای کار آمده‌ و مشغول ارائه خدمت هستند. اما از مهرماه ۱۴۰۱ تصمیم گرفته شد تا در سطح استان البرز، با منظم‌تر نمودن کانون‌ها و خادمیاران، از تمام توان تخصصی آن‌ها استفاده شود، به همین دلیل کانون تخصصی ورزش رضوی البرز با مسئولیت غلامرضا دهقان و جذب ورزشکاران شکل گرفت.

معاون دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی بیان کرد: ما خادمیاران امام هشتم(ع) باید سعی کنیم در نگاه مردم حتما شاخصه‌های یک خادم مطلوب و در شأن حضرات معصومین(ع) را داشته باشیم زیرا عملکرد ما در بارگاه الهی و در ذهن مردم ارزیابی می‌شود، ضمن این‌ که باید معطوف شویم به فعالیت در شهر خودمان و تمام توانمان را برای ارائه خدمت به مردم به کار ببندیم.

مصطفایی گفت: خادمیاران باید وظایف خود را با تمام وجود و از صمیم قلب انجام دهند و از شما خادمیاران استدعا دارم نگاه ویژه‌ای به این جایگاه داشته باشید و آن را با هیچ چیز در این دنیا عوض نکنید. این روحیه خوب را حفظ نمایید و سعی کنید در بین کسانی که از شما خدمتی دریافت می‌کنند، حال و هوای امام رضایی و ورزشی ایجاد کنید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی