پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۰۹

برگزاری نخستین جشنواره جوانه‌های رضوی در استان تهران

معاون کانون های خدمت رضوی استان تهران از برپایی جشنواره جوانه های رضوی استان در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، همزمان با دهه کرامت نخستین جشنواره جوانه های رضوی به همت کانون خدمت رضوی استان و با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش تهران برگزار می شود.
علیرضا جانه معاون کانون های خدمت رضوی استان تهران با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: نخستین جشنواره جوانه‌های رضوی ویژه دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی استان در دهه کرامت با موضوعات سیره عملی و میلاد امام رضا(ع)، ولایتمداری و میلاد حضرت معصومه(س) و زندگینامه و میلاد حضرت احمدبن موسی(ع) برگزار می شود.
وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که به تمامی مناطق آموزش و پرورش استان تهران ابلاغ شده، دانش آموزان تمام دوره های تحصیلی می توانند به مناسبت دهه کرامت و با توجه به توانایی و استعداد خود در یکی از قالب های هنری، آوایی، رسانه ای، شعر و ادب و عکاسی این جشنواره شرکت کنند.
معاون کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اشاره به جزئیات برگزاری این جشنواره تاکید کرد: آثار ارسالی دانش آموزان توسط خادمیاران رضوی در سطح استان داوری خواهد شد و برگزیدگان آن به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند.
جانه ادامه داد: قالب هنری آثار شامل نقاشی، خطاطی، معرق، خط نقاشی، تصویرسازی، گرافیک، سوخت نگاری، هنرهای تجسمی، تذهیب و نگارگری و قالب آوایی نیز شامل ارسال فایل صوتی یک صفحه از قرآن و مداحی و دکلمه به صورت خوانی و ارسال فایل یک تا دو دقیقه‌ای است.
وی به نحوه ارسال آثار در قالب رسانه ای اشاره و تصریح کرد: دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار رسانه ای خود را به صورت پادکست، فیلم کوتاه با موضوعات امام رضایی، عکاسی و آثار شعر و ادب را هم به صورت سرودن شعر با موضوع امام رضا(ع)، داستان کوتاه، دل نوشته و نگارش بهترین خاطره از زیارت تهیه کنند.
معاون کانون های خدمت رضوی استان تهران گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت کانون خدمت رضوی استان تهران به آدرس https://aqrt.ir/razavi ارسال و یا در شبکه های اجتماعی ایتا، سروش، بله و شاد به شماره همراه ۰۹۱۹۰۸۰۲۷۲۵ ارسال کنند.
گفتنی است نتایج این جشنواره در خرداد ماه همزمان با دهه کرامت اعلام و به تمامی شرکت کنندگان لوح تقدیر و تبرکی حرم مطهر رضوی اعطا می‌شود و پس از برگزاری جشنواره نیز طرح محبین رضا علیه السلام برای دانش آموزان به اجرا در می آید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی