پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۰۹

استفاده از ظرفیت خادمیاران در جشنواره کتابخوانی رضوی باعث پویایی می شود

با حضور مدیر کل، مسئولین نهاد کتابخانه های استان سیستان و بلوچستان و مدیر کانون های خدمت رضوی اولین نشست هماهنگی دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از سیستان و بلوچستان، دادخدا خدایار مدیر کانون های خدمت رضوی استان گفت: در حال حاضر کانون های مختلفی از جمله فرهنگی، جوانان نوجوانان، شعر و ادب، بانوان و کتاب و کتابخوانی رضوی در استان در بحث کتاب و کتابخوانی فعالیت دارند که مشارکت جویی از آن ها ظرفیت خوبی برای تبلیغ و مشارکت اقشار مختلف مردم در این جشنواره می باشد.  

وی افزود: با توجه به برگزاری نشست هماهنگی خادمیاران و یاوران رضوی در سراسر استان از مدیر کل و مسئولین نهاد کتابخانه های استان خواست تا با حضور در جمع بزرگ خادمیاران و یاوران رضوی ضمن آشنایی این عزیزان با نحوه شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از آن ها خواسته شود تا مشارکت مردم را در این جشنواره بیش از پیش نمایند.
حامد زارعی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان نیز در این نشست ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت خادمیاران در جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: قطعا حضور خادمیاران و یاوران رضوی، خانواده های آن ها و استفاده از ظرفیت های این عزیزان جهت تبلیغ و نشر اطلاعات و مطالب آن باعث پویایی این جشنواره می شود. 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، در این دیدار با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی افزود: این جشنواره از اول تیر ماه در رشته های مختلف کتابخوانی ، پویش معرفی کتاب، بخش های هنری و... در گروه های مختلف سنی مختلف برگزار می شود.

وی گفت: مطالعه کتاب اولین هدف برگزاری این جشنواره است و علاقه مندان می توانند برای دریافت فایل  pdf کتاب به سامانه مسابقات نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس :samak.iranpl.ir  مراجعه کنند.
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، ضمن تشکر از دعوت شان در همایش های پیش رو مجددا خواستار استفاده از ظرفیت خادمیاران و خانواده های آنان در این جشنواره شد و افزود: مشارکت خادمیاران و خانواده های آنان می تواند باعث پویایی، مشارکت بخشی و حضور بیشتر افراد در این جشنواره بشوند.
در پایان نشست مدیر کانون های خدمت رضوی استان با اهدای نشان همه خادم الرضائیم از این عزیزان خواست تا به جمع یاوران رضوی استان بپیوندند. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی